Ciao és barátai

Avatar
P.G.
Hozzászólások: 89
Csatlakozott: 2010.12.16. 21:55
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1178

Hozzászólás Szerző: P.G. » 2019.07.08. 15:01

Sziasztok!
Ciao Px 17-es hátsó kereke nincs véletlenül valakinek eladó?
Illetve a 2-17 helyett a 2,25-17es gumi normálisan áll a felnin?
Köszönöm


Vespa Granturismo

Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1177

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2019.05.22. 14:13

De mégis találtam némi képes segítséget. Ezen az oldalon az alja felé van néhány kép a dekompresszor bekötéséről is:

http://www.wagnerland.ru/index.php?topi ... 8#msg50848


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1176

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2019.05.22. 11:23

Az nem a szivatóé, márcsak azért sem, mert a szivató nem bowdenes, hanem csak egy kallantyúja van a karburátoron, amit alul, "taposó" alatt, oldalról tudsz kezelni. (Hidegen csak rá kell húzni, gáz nélkül indítani, aztán majd az első gázfröccsnél visszaugrik magától az alaphelyzetbe, persze csak, ha nincs el-szódva)
A kormányról a dekompresszort tudod kinyitni, hogy indításhoz könnyen el tudjon kezdeni forogni a motor. A bowden alsó végét a hengerfejen lévő alakos rugó végébe akaszd bele úgy, hogy meghúzáskor majd lenyomja a rugót, ami egy sasszeges biztosítással ellátva benyomja azt a kis "szeg"-szerűen kinéző dekompresszor-szelepet, amit a hengerfejen, a gyertya mellett látsz. Ha ezt beakasztottad, fent a kormányon előbb a bowden végét beakasztod a kis karocska végébe, majd pedig a bowdenházat (a spirálos csövet) meghúzva azt is visszaillesztheted a helyére. (Ezért van oldalról besliccelve a furat.)
Ez annyira pofonegyszerű szerkezet, hogy nem hinném, hogy található lenne róla külön képes leírás, vagy videó...


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Gyöngysárkány
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2019.05.21. 20:00

Re: kézikönyvek, manuálok

#1175

Hozzászólás Szerző: Gyöngysárkány » 2019.05.21. 20:24

Üdvözlet!
Szert tettem egy Ciao XP-re. Sikerült indításkor valahogy kiugrasztanom a helyéről a szivató zsinórját (és ezzel a kart is a kormányon, persze). Mivel sehol nem találok részletes (rajzos) leírást a szereléshez, tudna valaki segíteni?
Bocs, hogy ilyet kérdezek, de szűz -ám tanulékony és érdeklődő- motoros vagyok...



Avatar
Szasza
Hozzászólások: 1910
Csatlakozott: 2011.03.05. 22:09
Tartózkodási hely: Bp. XVIIIker.
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1174

Hozzászólás Szerző: Szasza » 2016.06.14. 10:04

Cady-é?



Avatar
Lóri
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7068
Csatlakozott: 2004.08.03. 02:00
Tartózkodási hely: a VIII. és Jászberény

Re: Ciao és barátai

#1173

Hozzászólás Szerző: Lóri » 2016.06.13. 23:23

Neeem, az camping kormanyos nagy kerekes 8)



Avatar
Szasza
Hozzászólások: 1910
Csatlakozott: 2011.03.05. 22:09
Tartózkodási hely: Bp. XVIIIker.
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1172

Hozzászólás Szerző: Szasza » 2016.06.13. 20:44

Akkor jól sejtettem,hogy a Tiéd a narancs,a sziklán 8)



Avatar
Lóri
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7068
Csatlakozott: 2004.08.03. 02:00
Tartózkodási hely: a VIII. és Jászberény

Re: Ciao és barátai

#1171

Hozzászólás Szerző: Lóri » 2016.06.13. 19:50

Hahho,

Most vasárnap Mopedmetál! Ki jön? Én már felhoztam a nagyvasat... :mrgreen:
MOPEDMETAL 2016 - Ride in the city 4 /// Budapest
A rendszám nélküli mopedmotorok éves találkozója.
DÁTUM: 2016. június 19. vasárnap

A rendezvényen csak a szervezők által jóváhagyott és beregisztrált motorokkal lehet résztvenni! Gyalogosan viszont minden érdeklődőt szeretettel várunk a felvonulás célpontjához, a Görzenálba.

OLVASS EL!!!

PROGRAM időrendben:

1. Gyülekező az idei titkos helyszínen és a *részvételi csomagok átvétele /// 15:00-16:00
(Csak regisztrált és jóváhagyott motorosok részére.)

*Részvételi csomag tartalma:
- rajtszámos egyedi mopedmetal matrica
- mopedmetal - Ride in the city 4 motoros kendő
- egy jó mopedmetalos hot-dog vagy melegszendvics
- 1 kanna red bull

2. Demonstráció a városban /// 16:00-17:00
Csapatban átgurulunk Budapesten. Jelenlétünkkel felhívjuk a figyelmet a segédmotoros társadalomra. Arra a járműkultúrára ,amivel ma igen veszélyes az autóval terhelt utakon közlekedni. Demonstrálni akarjuk, hogy itt vagyunk és figyeljenek ránk. A balesetmentes közlekedés mindannyiunk alapvető szüksége.
A közel 20km-es útvonal idén is erre figyelemfelkeltő lesz.

3. Célállomás /// Mopedes játszótér a Görzenálban /// 17:00- 21:00
Az idei Mopedmetal-on újra beszabadulunk egy aszfaltos pályára ahol kedvünkre motorozhatunk. Húzathatjuk, gyorsulgathatunk, verseny motorozhatunk és gyönyörködhetünk egymás ritka mopedeiben.

Lesz itt 100 méteres gyorsulási verseny szakasz ahova kihívhatod haverodat egy párbajra.
Lesz itt moped parkoló ahova kiállíthatjuk kedvenc zümmögőinket.
Lesz itt sok ritka moped amiket máshol nem láthatsz.
Lesz itt hot-dog és üccsi.
Lesz itt jó hangulat napestig /// metál élmény együtt haver.

A Görzenálba is csak az előzetesen bereggelt motorok hajthatnak be, DE gyalogosan idén is minden érdeklődőt szívesen látunk! Számukra a belépés ingyenes.

Ha szeretnél részt venni a motoroddal ezen a banzai-on, mit tegyél?
Egyszerű. Jelentkezz a nagy moped castingra!

MIK IS EGY METAL MOPED JELLEMZŐI?

- klasszikus motor / bicikli felépítés ahol a térd nincs takaróidom mögött (néhény klasszikus kivételtől eltekintve pl. Simson Schwalbe, Jawa Ideal, Vespa, Honda Super Cub, stb.)
- nincs rendszámod
- pedálosok előnyben, de azért berugóval is nevezz be
- ha 1993 előtti évjárat (nem feltétel, de nagy előny)
- ha nem robogód van

Ha ezek rád is érvényesek akkor köztünk a helyed!
Legjobb ha a teljes listát pipálni tudod, de ha csak részben ,akkor is nevezz be a válogatásra.

MIT KÜLDJ BE A NEVEZÉSHEZ?
Név, életkor, motor típusa, évjárat, elérhetőség, fotó a mopedről!!! (kötelező, de akár egy mobillal is elég)
CSAK ide küld a nevezésed: info@turbometal.hu

FONTOS INFORMÁCIÓK:
- Gyülekezési helyet és útvonal tervet csak a jóváhagyott mopedek kapnak majd. Mások számára ez nem lesz nyilvános!
- A Görzenálba csak regisztrált és jóváhagyott motorokkal lehet behajtani. Gyalogos vendégként viszont mindenkit szívesen látunk.

- A rendezvényen pavilon és standépítés lehetséges. kapcsolat: info@turbometal.hu

Bár az élmény megfizethetetlen, a részvételi díj: 2500ft / moped
Amely tartalmazza a mopedmetal csomagot és a szabad öröm motorozást a Görzenálban.
Helyszínen fizetendő.

A Turbometal motorblog, mint szervező fenntartja a jogot, hogy a beküldött motorok közül egyéni és saját mérlegelés alapján beválogasson vagy elutasítson a rendezvényen való részvételre.
A műsorváltozás jogát fentartjuk!

Megértést és az együttműködést előre is köszönjük!

Mopedre fel!



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Ciao és barátai

#1170

Hozzászólás Szerző: maxx » 2016.05.14. 06:32

Nem csoda, hiszen a sebesség megszállottjai vagytok! 8)


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Ciao és barátai

#1169

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2016.05.13. 20:11

A ciao túrán mi is megelőztünk egy országúti bringás csapatot.
Valahol Szentendre végénél vágtunk bele az előzésbe, Tahitótfalunál már eléjük is kerültünk, Dunabogdánynál már a tükörben sem láttuk őket. 8)
Lehet, hogy elfordultak valamerre. :roll: :mrgreen:



Avatar
fabryz
Hozzászólások: 651
Csatlakozott: 2004.09.29. 02:00
Tartózkodási hely: budapest
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1168

Hozzászólás Szerző: fabryz » 2016.05.13. 14:53

ma a budafokin befelé felvezető motoros voltam! egy kb 10x (15? 20?) annyiba kerülő fullkarbon országútival beállt mögém egy srác - miután 42-vel elhúztam mellette. jót vonatoztunk :D



nrtomi
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2012.09.29. 19:18
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Ciao és barátai

#1167

Hozzászólás Szerző: nrtomi » 2016.03.15. 18:49

Mindketto, majd meglatjuk meg mit valastok! :)


(Vespa PK 50 HP4 '95) ; Piaggio Ciao PX '80 ; Vespa PK 125 xl '89

Avatar
Szasza
Hozzászólások: 1910
Csatlakozott: 2011.03.05. 22:09
Tartózkodási hely: Bp. XVIIIker.
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1166

Hozzászólás Szerző: Szasza » 2016.03.15. 11:40

1200ft egy pár utángyártott



Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Ciao és barátai

#1165

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2016.03.15. 10:50

Szia Tomi!
Veszélyes ilyent írni. :-)
Akkor jobb vagy bal ? Esetleg mindkettő?
Annó én is kerestem, végül vettem utángyártottat. Olcsóbb
Igaz, hogy nekem a pedál karok is menthetetlenek voltak, valaki beheggesztette a pedálokat.



nrtomi
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2012.09.29. 19:18
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Ciao és barátai

#1164

Hozzászólás Szerző: nrtomi » 2016.03.14. 20:10

Sziasztok! Ciao-hoz keresek gyari piaggio pedalt, lehetoleg jo allapotban, de az nem a legfontosabb! Koszonom :)


(Vespa PK 50 HP4 '95) ; Piaggio Ciao PX '80 ; Vespa PK 125 xl '89

Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1163

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2015.12.15. 15:47

Az én Si-mben egy 35 Wattos halogén virít elöl, de még úgysem egy életbiztosítás...


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Ciao és barátai

#1162

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2015.12.15. 08:06

Sikerült zárás elött odaérnem, ezért a CIAO megint ragyog az éjszakában :D
Szörnyű volt biciklilámpával közlekedni. Az autósok nem vettek komolyan és lassú járműként könyveltek el. Tegnap háromszor is majdnem oldalba kaptak.



Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1161

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2015.12.14. 14:45

Az enyémbe ba20d való, akkor az már egy korszerűbb őskövület...


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Ciao és barátai

#1160

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2015.12.14. 13:34




Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1159

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2015.12.14. 13:28

Például itt:
Kép


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Ciao és barátai

#1158

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2015.12.14. 10:04

Első lámpába izzót hol tudnék venni CIAO-hoz? Kiégett a 6V15W-os pilács.



Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Ciao és barátai

#1157

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2015.12.08. 08:50

Az olasz tengerparton (én Bibioneban láttam) ilyenekkel viszik ki korán reggel az árukat a boltokba, piacokra.
1971 - 2 ütem, 220 ccm motor vagy 1984 - Diesel 422 ccm és "rendes" auto kormánnyal irányitható.
1990. Ape Poker

http://www.caesm.it/MODELLI%20APE%20PRODOTTI.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Avatar
Lóri
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7068
Csatlakozott: 2004.08.03. 02:00
Tartózkodási hely: a VIII. és Jászberény

Re: Ciao és barátai

#1156

Hozzászólás Szerző: Lóri » 2015.12.07. 20:10

Apecar



Avatar
Szasza
Hozzászólások: 1910
Csatlakozott: 2011.03.05. 22:09
Tartózkodási hely: Bp. XVIIIker.
Kapcsolat:

Re: Ciao és barátai

#1155

Hozzászólás Szerző: Szasza » 2015.12.07. 19:33

háttérben az a zöld valami nagyon komoly :mrgreen:



Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Ciao és barátai

#1154

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2015.12.07. 13:48

Kép



Válasz küldése