
http://www.expressz.hu/sport/kerekpar/o ... -25927740/" onclick="window.open(this.href);return false;



láttam is, hogy azóta egy csomó mindent pakoltál fel a vateráraCady írta:Csak a lakatos témához tenném hozzá, hogy csak nálunk divat ellopni mindent ami nincs odabetonozva, hegesztve, zárva stb... hétvégén voltam egy múzeumban, Olaszországban nem hogy nem volt elzárva az apró ékszereken kívül semmi sem, de még körbekerítve sem volt többek között egy XV. századi ruhatároló láda benne a kulccsal. a kérdést gondolom mindenki felteszi magában...
az bizony! létezett már korábban is. szép gép!Csabai papa írta:...Ami nekem feltűnt az a fék. Erősítsetek meg kedves hozzáértő forumozók, hogy ez egy kerékpárra szerelt dobfék a 60-as évekből?
- ha berohasztotta volna, már lenne egy fixidfabryz írta:még jó, h a szabadonfutót nem rohaszotta be a sólé.
idén télen én is nagyon elgondolkodtam a fixin.. hetente kellett a kontrámat kívülről -lusta, na az vagyok, tudom- meglocsolni wd40-nel, mert előfordult, h se előre se hátra nem lehetett tekerni: rollerezhettem hazáig a beállt hajtással. még jó, h a szabadonfutót nem rohaszotta be a sólé.urbanomechanoid írta: hááát... megértelek.
én szeretem a telet, de olyankor az egyetlen reális közlekedési eszköz a városban szerintem egy fixi (mármint egy fix hajtású kerékpár) - azon van összesen négy zárt csapágy (két agy, egy korm.csap. és egy monoblokk) - na jó + két pedálcsapágy is... majdnem zéró tönkremeneteli lehetőség![]()
mondjuk mínusz 5 alatt kemény
tudom, bringás topik
Hát igenhoberth írta:Engem a bicajos balerina fogott meg jobban.