Érdemes...

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3247

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.02.10. 05:13

Valóban, hiba van a falóban... az ülés antikolása még nincs megoldva! :mrgreen:


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Érdemes...

#3246

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.02.09. 15:53

Ja, még az aluminium díszlécek is rozsdásak :D :D :D



NRZsolt
Hozzászólások: 382
Csatlakozott: 2012.02.22. 14:52

Re: Érdemes...

#3245

Hozzászólás Szerző: NRZsolt » 2017.02.08. 18:05

Érdekes!
Még a müanyag elemek is rozsdásak lettek, de az ülés csili-vili.


PK50 FL 90 '; ET4 125 98 ';GTS250; Px200, 99'

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3244

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.02.08. 10:47

Nagyon komoly lett! Szinte szép és praktikus is, mert ennél jobb lopásgátló nincs!


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Érdemes...

#3243

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.02.08. 10:23

Katt a képre!
Kép



Avatar
MrRicardo
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2011.03.29. 20:30
Tartózkodási hely: Főfalu XIX

Re: Érdemes...

#3242

Hozzászólás Szerző: MrRicardo » 2017.01.28. 10:40

Igazán remek német-osztrák túra útvonal lenne. Nem kamu, nézz utána a gugli mapson:
Kissing-Petting-Wedding- Fucking :)


Assetto Corsa

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3241

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.23. 06:48

psziho
Sajnálom, hogy neked rossz emlékeket hoz elő ez a rendezvény. Remélem nekünk jó tapasztalatuk lesz idén és beszámolhatunk neked a változásról! ;)

Dávid
Örülük, hogy érdekel a téma előzetesen annyit, hogy a szállítás az megoldható. Nyílván nem lábon viszünk vasakat egy februári kiállításra. (Bár a 2016-os év utolsó akciója pont ilyen ""fagyva motorozós" volt, mikor a egy nagy tanácsadó cég céges karácsonyán demonstráltuk a VKM-et, a Vespa márkát és a dolcsevítát. Annyi különbséggel, hogy ott a rendezvényszervezők fizettek érte a klubnak.)


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
davidvaradyszabo
Hozzászólások: 774
Csatlakozott: 2006.12.31. 11:22
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Érdemes...

#3240

Hozzászólás Szerző: davidvaradyszabo » 2017.01.21. 19:47

maxx írta:OT-s kiállítás megjelenítés nem fogta meg a fantáziátokat?
Én benne lennék, de nem biztos, hogy lábon fel tudom vinni a Velocét (tavaly elhagytam a nagyfalut). Van valami alternatívánk?


"Let the ten inch wheels roll!" - 1969 Vespa Sprint Veloce

Avatar
psziho
Hozzászólások: 1487
Csatlakozott: 2010.12.03. 08:56

Re: Érdemes...

#3239

Hozzászólás Szerző: psziho » 2017.01.21. 10:53

én azt csodálom hogy még megrendezik a motorkiállítást,10 éve még szívesen mentünk, voltak érdekes dolgok de jó 5-6 éve megfogadtam hogy cukorka árusokért nem utazom 500 kilómétert
persze akkoriban még az üzletpolitika is más volt,nem önkéntesekből rakták össze a standokat

csak rossz kedvem lett attól hogy milyen siralmas lett a rendezvény és nem hiszem hogy ez belátható időn belül változni fog



Avatar
poteka
Hozzászólások: 183
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, Gellérthegy

Re: Érdemes...

#3238

Hozzászólás Szerző: poteka » 2017.01.20. 20:22

Az enyémet igen, de én oda is Rigával - és a Riga Klubbal - megyek ;).


Vespa PX200E dall' 1982 - Anch'io sono vespista!

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3237

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.20. 15:28

OT-s kiállítás megjelenítés nem fogta meg a fantáziátokat?


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Érdemes...

#3236

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.01.20. 14:08

Höbi Úr, jövőre jó lenne megejteni egy Budapest-Riga-Budapest túrát (k.b. 2800 km), hátha akkor megértjük a Riga szerelmeseket. :D :D :D



Avatar
poteka
Hozzászólások: 183
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, Gellérthegy

Re: Érdemes...

#3235

Hozzászólás Szerző: poteka » 2017.01.20. 13:37

hoberth írta:
...Én sem értem a Riga szerelmeseket, de nem bántom őket, mert nem vagyunk egyformák....
Höbi úr, még a Riga szerelmesek sem értik saját magukat :). Nyilván, mert semmi köze az egésznek a racionalitáshoz. Egyiknek sem, se a Vespának, sem a Simsonnak, csak a vespások ezt tudják, a Simsonosok nagyrésze meg nem. Ha valakit a racionalitás érdekel, nézze meg hogy mit hajtanak a futárok aztán próbáljon beleszeretni. Nem lesz könnyű.

Most a PK helyett egy pár éves Yamaha Vino-t használok munkába járásra. 2.5-3 litert fogyaszt, mindig indul extrém hidegben is, GPS szerint 65-öt megy, elfér egy normál fullface sisak az ülés alatt, rámegy a téligumi, nem köpi be a gyertyát, mindig világít, mindig dudál, elviszi a markolatfűtést állandó üzemben, még rugózik is. Az elmúlt 1000 km-en és három hónapban tankoláson kívül semmit sem csináltam vele, még le sem törölgettem. És még ez sem racionális választás, mert egy Vino is egy szép tárgy és harmadáron kijött volna egy Jog Aprio ami ugyanez a technika tárcsafékkel. És közben PK-kat nézegetek a hahu-n :).

A totalbike-os cikk meg eleve a rossz végén fogja meg a dolgot a fogyasztással, meg a fura kezelőszervekkel és egyéb megoldásokkal.


Vespa PX200E dall' 1982 - Anch'io sono vespista!

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Érdemes...

#3234

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.01.20. 12:15

maxx írta:psziho
Szerintem még senkit sem hajtottunk el azzal, hogy nem vespával jöttél egy vespás gurulásra! 8)
Bár nem vagyunk szentek és szurka-piszka mindíg volt, van és lesz. Békés, jó hangulatú csapat... már ha sikerül összerántani.
Aláírom. :D :D :D



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3233

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.20. 11:22

Érdemes...

Mint Vespa Klub kaptunk egy lehetőséget. Februárban (24-26-án) kiállíthaunk a Hungexpón a Budapest Motor Fesztiválon.

Az Old Motors Sport Club (személy szerint Kothencz Attila) kért fel minket, hogy mutassuk be a klub életét és a Vespa típusokat 50 négyzetméteren. Ehhez keresek partnereket az itt jelenlévő társasában és az itt nem jelen lévő vespások körében is. Mindenféle régi vespát ki lehet tenni és jó ötleteket megvalósítani.

Egyedülálló alkalom, nagy nyílvánosság, lesz motor árusítási lehetőség is, reklámozni bármit lehet. A helypénz támogatott de a többit a klub kassza állja!

Kinek lenne kedve beszállni ebbe a buliba?


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3232

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.20. 11:13

psziho
Szerintem még senkit sem hajtottunk el azzal, hogy "nem vespával jöttél" egy vespás gurulásra! 8)
Bár nem vagyunk szentek és szurka-piszka mindíg volt, van és lesz. Békés, jó hangulatú csapat... már ha sikerül összerántani.


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
davidvaradyszabo
Hozzászólások: 774
Csatlakozott: 2006.12.31. 11:22
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Érdemes...

#3231

Hozzászólás Szerző: davidvaradyszabo » 2017.01.20. 11:02

hoberth írta:Akinek a Simson a boldogság, az örüljön annak, akinek a Vespa, az meg annak!
Én sem értem a Riga szerelmeseket, de nem bántom őket, mert nem vagyunk egyformák.
Világbéke ?!?! Még mit nem! :twisted:


"Let the ten inch wheels roll!" - 1969 Vespa Sprint Veloce

Avatar
psziho
Hozzászólások: 1487
Csatlakozott: 2010.12.03. 08:56

Re: Érdemes...

#3230

Hozzászólás Szerző: psziho » 2017.01.20. 09:22

így van a simsonnal semmi baj nincsen,a simsonosokkal már inkább

pár veterános kisebb helyi túrán részt vettünk a haverokkal,sajnos a büszke simsonos -pannoniás emberkékkel nagyon nehéz vespásként együtt motorozni
/ez pont ugyanaz mint a pártpreferencia,folyamatos ráerősítésekkel bizonygatják a maguk igazát és ellenség mindenki aki nem ugyanazt csinálja mint ők/

lopva méregetik a vespát,véletlenül sem kérdeznének semmit,a maguk kis zárt világába nehéz beférkőzni mintha csak az eddigi választásukat próbálnák igazolni, hogy azért van simsonjuk mert az a legjobb választás és ha kiderülne az ellenkezője akkor megzuhannának és az eddigi világuk hirtelen hamissá válna

nekem kell kínálgatni a vnb-t hogy ugyan már próbáljátok ki nyugodtan,sértődőtt képpel utasítja el a legtöbb
aki van annyira nyitott hogy mégis éljen a lehetőséggel az onnantól sokkal barátságosabb és elfogadóbb mindennel,lenyűgözi őket a nyomaték és a finom működés

persze a kemény mag innentől még ellenségesebb velünk,mert árulásnak veszik azt hogy páran kipróbáltak egy vespát,mi pedig bomlasztóak vagyunk akik árthatnak a zárt kis közösségüknek

a motortesztek utáni hsz-ek hangvétele pontosan azt mutatja hogy a magyar motoros társadalom milyen beszűkült,korlátolt és nem elfogadó
még egy picivel más stílust sem képes tolerálni az azonos hobbin belül,féltékeny- irigy mindenre ami kicsit is más

még szerencse hogy a vespás közösség nem ilyen :wink:



Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Érdemes...

#3229

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2017.01.20. 05:28

Ez a cikk egy baromság!
Valaki ment három kört az utcán egy motorral, aztán leírta a pillanatnyi véleményét meg nagy magvas gondolatait, aztán ebből lett ez.
Aztán persze egyből rácsapnak a Simson fanatikusok, akiknek 75-öt megy utazóba a moci, és másfelet fogyaszt, és ezt 30 éve megbontás nélkül stabilan nap mint nap...
Tetszett az a hozzászólás, amikor valaki azt írta, hogy egy 4T Wartburgos ne fikázza a Bogarat...
Akinek a Simson a boldogság, az örüljön annak, akinek a Vespa, az meg annak!
Én sem értem a Riga szerelmeseket, de nem bántom őket, mert nem vagyunk egyformák.
Röhögtem még a "Vespa nem a fillérbaszók motorja" szövegen. Hát ez így van.

Szóba jött ez a vadi új LML teszt, hogy az milyen szar volt már újonnan is. Azért megvan a véleményem arról a gyártmányról, ami már gyárilag ilyen. Persze csak beállítás kérdése. Egy 20-30 éves motornál normális, ha ilyen gondjai vannak, de azért egy új motor ne legyen már ennyire hitvány, még akkor sem, ha indiai rabszolgák lapátolják össze. Persze az is tény, hogy a forgalmazónak lehetett volna annyi esze, hogy legalább azt a motort rázza gatyába, amivel a töketlen újságírók fognak próbálkozni. Akkor sem biztos, hogy osztatlan sikere lett volna a kézi váltónak, de ha minden lityeg lötyög, nem emel ki a kuplung, meg lefullad a motor, akkor könnyen rámondják, hogy szar, és még az sem fogja megvenni, akinek egyébként előtte még szimpatikus lett volna a típus.

De sebaj fikázzák csak a Vespát, hátha mindenki rájön, hogy mekkora szar, és megint lehet majd gombokért venni, meg lomtalanításból elhozni!



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3228

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.19. 15:50

Wilike írta:Megpróbáltam elképzelni, amikor a kiszerelt "nagy és súlyos" akku hiánya...
földönfetrengveröhögős smiley


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
Petyus
Hozzászólások: 492
Csatlakozott: 2008.07.27. 15:07
Tartózkodási hely: Heves megye

Re: Érdemes...

#3227

Hozzászólás Szerző: Petyus » 2017.01.19. 15:49

http://www.youtube.com/watch?v=YB-peuohgoI" onclick="window.open(this.href);return false;



Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Érdemes...

#3226

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2017.01.19. 09:14

Megpróbáltam elképzelni, amikor a kiszerelt "nagy és súlyos" akku hiánya miatti egyensúlyi asszimmetria következtében, tigrisbukfencet vetek a magam százvalahány kilójával.
Akár egy hatemeletes ház tűzfalát tele lehetne írni a Vespák negatívumaival, de ekkora vadbaromságot még az a fal se bírna el...


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Avatar
psziho
Hozzászólások: 1487
Csatlakozott: 2010.12.03. 08:56

Re: Érdemes...

#3225

Hozzászólás Szerző: psziho » 2017.01.19. 08:47

a simson hülyebiztos a vespa nem- szelekció :wink:

van aki nem képes egy váltóbowdent sem megfeszíteni annak tényleg a fix váltókar való
egy 20-30 éves motorban 99%-ban vannak kopott alkatrészek beszáradt szimmeringek,vajon hány pk blokkját szedték már szét és javították fel?-100-ból 2 sikerült mert olyan csinálta aki ért hozzá vagy kivételes tehetség és felismeri hogy hopp itt-meg itt célszerszámra és komoly átgondolásra van szükség-/utána végignyálazza a netet és rendel alkatrészeket ,tudja a tipusok közötti különbségeket még a pk-n belül is/,
10-20 darab most is kosárban van mert összerakni sem sikerült a többi úgy húzza a belét hogy örülhetünk ha működőképes

hozzám még px-eket nagy ritkán hoznak hogy tegyem rendbe a blokkot,/váltóhézagolás tömítés szimmeringek általában megússzák 30-40 ezerből, de pk-val inkább évekig kínlódnak
talán 2-3 darabot csináltam 10 év alatt

ezek után lehet cikket írni egy példányról de nem sok értelme van,de még ha az adott kék pk motorikusan hibátlan is ,pontosan tudom hogy aki még nem ment kéziváltóssal az nyafogni fog hogy kitörik a csuklója meg bénázik a fokozatok között

erre nagyon jó példa egy régi LML cikkben /vadi új motortgeszt!/ 5-en egymás után leírták hogy az alapjárat alacsony ,ahelyett hogy egy fél fordulatot valaki rátekerjen
mi a cikk komoly tapasztalata?-alacsony az alapjárat /érdemi info/

az adott tesztmotorral még én is mentem,kb. 800 km volt benne de a váltóbowdenek úgy lógtak hogy a holtjáték akkora volt hogy csoda hogy a szélső fokozatokat még bevette a motor-erre leírják hogy kitörik a csuklójuk
a kuplung nem emelt ki mert a holtjáték 2 centi volt szintén,persze hogy hangos a váltó meg le akar állni a motor
nem bírtam megállni és mielőtt mentem volna vele beállítottam magam
egy forgalmazó így odaad tesztre egy motort,az okos újságírók meg leírják ,aztán az interneten az lesz a végső igazság míg az univerzum létezik



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Érdemes...

#3224

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.01.19. 06:01

Ez a cikk elég fura lett. Valóban segítettem kinyomozni, hogy melyik PK verzió lehet de a váltó lehúzása és a motor kontra akksi + pótkerék téma kritikán aluli.
Nekem pont az a tapasztalatom, hogy a PK válója finomabban jár, mint a PX-é. Persze akkor ha jól van beállítva.


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
davidvaradyszabo
Hozzászólások: 774
Csatlakozott: 2006.12.31. 11:22
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Érdemes...

#3223

Hozzászólás Szerző: davidvaradyszabo » 2017.01.18. 12:09

Tankönyvi példa a rossz váltóra - VESPA PK 50 N - @totalbike.hu
Megint megy az okoskodás, főleg a kommentekben. Csak az olvasson hozzászólásokat, aki eddig nem tudta, hogy a robogója egy kalap sz@r :twisted:


"Let the ten inch wheels roll!" - 1969 Vespa Sprint Veloce

Válasz küldése