Oldal: 1 / 132

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.06.09. 08:28
Szerző: kbj
Akkor a maradék 10%ra hajtok csak.
Tegnap megszedultem a tuningolt px-ektől. Megvan az új álmom...

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.06.07. 21:58
Szerző: Vigyori
Ezeknek a 90 %-a távol-keleti "csoda"... :roll:

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.05.21. 11:44
Szerző: kbj
ma találtam:

http://www.der-rollerhof.de/fahrzeuge/v ... frame.html

muszáj lesz lottózni és nyerni is, hogy tudjak válogatni :)

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.04.06. 11:22
Szerző: kbj
Szemfüles vagy :)
Akarok vele motorozni, de ha valaki kiveszi alólam nem ellenkezek :)
A héten megvették az et4 50-esemet, most ez jött. Van még pár robogó amikről szeretném azt mondani, hogy volt már olyanom is :)
Ja, és nem is aludtam rá egyet, mert még a megnézés estéjén hívtam az eladót, hogy szeretnék fizetni :)

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.04.06. 10:19
Szerző: TaTa

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.04.05. 14:43
Szerző: kbj
Megnéztem :)
V5N1T az alvázszáma

SIP Category Vespa Smallframe
Producer VESPA
Model PK 50 XL FL
Type v5n1t
Cubic capacity 50cc
Cycle 2T
Cooling AC
Year of construction `90

Nincs rajta berúgó kar egyáltalán, még a helye sincs...
A kesztyűtartó csak feszítésre nyílik, annak a kulcs fordítással kéne valahogy nyílnia?
86-os ként van hirdetve, de a lendkerékben 90 van, illetve a sip-ről vett adatok alapján is 90-től készült.
kicsit karcos itt-ott, de vállalható :)
Nagyon tetszik a kormányváltó :) Remélem tudok aludni az éjjel, mert azt ígértem alszok még rá egyet :)

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.04.04. 19:33
Szerző: kbj
érdemes...?
kacérkodok a gondolattal, hogy vegyek egy PK-t

Ez van a legközelebb:
https://www.kepesmotor.hu/vespa-robogo/ ... 20pk&mc=60

Nagyon nem ismerem a PK-kat. 3 és 4 sebességes is volt ugye? A képeken úgy tűnik nincs rajta berúgó kar... kéne ugye?
A műszerfalán soka visszajelző, ez akkor újabb évjárat ugye?

Elmennék megnézni, de szeretnék előre felkészülni, ha esetleg okosnak kell látszanom :D

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.04.04. 12:28
Szerző: jan670810
Sziasztok!
Szeretnék rendelni pár dolgot a S.I.P.Scooter webáruházból, a kérdés hogy van jó vagy rossz tapasztalat?
A kormány végre szeretném át rakni a tükröket erre a Rizoma két fajta tükrét néztem ki.
Az egyik az Spirit Rs ez a nehezebb dió a felszerelése a másik Eccentrico rakott már fel esteleg ilyet valaki közületek?
Válaszokat előre is köszi.
Jani

Re: Érdemes...

Elküldve: 2019.02.12. 16:38
Szerző: kbj

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.11.29. 16:28
Szerző: Tiko
https://totalbike.hu/robogoblog/2018/11 ... paign=link


"...Dugattyúból egyébként az Asso Werke a Szent Grál, drága, de a minőség is az, amit az ember elvár. Sokáig a Piaggio gyári beszállítója volt (most már olcsóbb, kínai dugókat vesznek), abból a korszakból származó vízhűtéses kétütemű ötveneseknél teljesen elfogadott volt, hogy 30 ezer kilométer után bontatlan blokkal hidegben is önindítóra indultak, tehát még kompresszióvesztésről sem lehetett beszélni. De a Polininek és a Malossinak máig az Asso Werke szállít. Hengerben egyébként a Gilardoni a jó nevű beszállító, egy időben a Polininek is gyártottak...
....a minőségromlás a Piaggionál nagyjából 2005-2006-ban indult, de már 2000-től voltak erre utaló jelek. Akkoriban szállt be Kína nagyban az alkatrészgyártásba, a befektetők pedig profitot akartak látni...."

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.11.08. 08:06
Szerző: Don
:D - én még nem vonnék semmiféle mérleget, a puding próbája majd a tesztvezetés. Tény az, hogy most rendesen belenyúltak a GTS szériába, de már nagyon is időszerű volt. ( ... sajnálom a friss Sei Giorni tulajokat - most cserélhetik újra ! :P )
A TFT kijelző és Start-stop nekem se jön be, sőt az egérmozit veszélyesnek tartom. Viszont a 300-as blokk áthangolása a leírt változtatások alapján szerintem igen jónak tűnik, és a hajtáslánc módosításával együtt érezhetően növeli majd a gép agilitását. Ehhez a futóműhöz és fékekhez nem is kell nagyobb teljesítmény. A fogyasztás pedig nagymértékben függ a "csuklómozdulattól" - ha elhiszik a Super Sport feliratot és úgy is használják .... :lol:

Meglátjuk az árlistát és ha nem lesz jelentős emelés, akkor újabb lendületet kaphat a 300-asok kemény konkurrecia-harcában. :D

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.11.07. 10:03
Szerző: Tiko
Vespa GTS SuperTech mit Farb-TFT Tachometer und der VESPA MIA Konnektivitäts-Platform fürs Smartphone
Vagyis nem lesz analog műszer egység és csatlakoztatni lehet a másikra okostelefont.
Als Motoren gibt es den bewährten 125ccm/150ccm i-Get Einzylinder Motor sowie den neuen 278cm HPE (High Performance Engine) Antrieb. Mit 23,8 PS (17,5kW) bei 8.250 Umdrehungen und 26 Nm (5.250 Umdrehungen)
Akkor lesz 150 ccm GTS is. Mondjuk ami jó dolog az a 300-as GTS amelynek a teljesitménye végre majdnem 24 lóerő. Fejlődés.
Vespa gibt 29,4km/Liter
Hűha, 3,4 liter / 100 km (gyári adat) Gondolom lesz ez majd 4 is valóságban.
Új meghajtás, új motorvezérlés (MIUG4 ECU). Ez remélhetően hibamentes lesz.
Minden fény ledes, új komfort ülés. Kesztyűtartóban USB csati (ez szerintem nem ujdonság).
Regulator Inverter Start Stop System
Aki már próbált ilyen StartStop rendszert, tudja, aki még nem, majd rájön, hogy egy felesleges extra. Araszolva a városban, százméterenként inditozva, nem túl megnyugtató. Nem tudom, hogy jót tesz a motornak és az akkumulátornak.
A TFT képernyőre ki lehet tenni majd az okostelefon dolgait. Személy szerint ez egy figyelem elterelő funkció lesz és baleset veszélyes, szerintem.
Die 125/150ccm i-Get Motoren haben das patentierte Start-Stop System namens RISS (Regulator Inverter Start Stop System) das den betriebswarmen Motor nach 5 Sekunden Stand automatisch abstellt. Ein ausgeklappter Seitenständer verhindert den automatischen Neustart. Die kleine Motorversion bringt 12 PS (9 kW) Leistung bei 8.250 Umdrehungen und starke 11.1 Nm bei 6.750 Umdrehungen. Den Verbrauch gibt Piaggio mit 40km/Liter nach WMTC an.
Akkor a 125 verzió marad 12 lóerősnek, 2,5 l/100km gyári adat fogyasztással. Ennyi

Legalább a motorok már EURO 5 besorolást kapnak. Ez kötelező lesz 2020-tol.

Don, én nem látom az a nagy műszaki áttörést. Ezek vagy csicsa dolgok, vagy olyan megoldások amelyeket más gyártok már 3 vagy 4 éve bevezettek és használnak.
Valamiért nem dobok hátast egy okoskijelzőtől amin online filmet is tudnék nézni menet közben, vagy a ledtechnikától, startstop rendszertől, hangzatos MIUG4 ECU, HPE, SuperTech, MIA elnevezésektől. Remélhetően átgondolták a műszaki változtatásokat és ezek nem a felhasználó kárára fognak kiforrni.

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.11.07. 05:58
Szerző: maxx
Szia Don, nincs berágva rád a Nagy Testvér? :)
Az FB oldalon és a csoportban is megnéztem kétszer, két különböző eszközről. Senki hozzászólásaira nincs beállítva semmilyen korlátozás! De írtam a FB-nak, hogy nézzék meg. Remélem hamar lekerülsz "macika" listájáról!

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.11.06. 18:10
Szerző: Don
Függőben lévő bejegyzések
A bejegyzést elküldted, adminisztrátori jóváhagyásra vár. Amennyiben jóváhagyják, megjelenik a csoportban, és értesítést is kapsz róla.
Rendezés:
A legutóbbiak

János Major megosztott egy hivatkozást a Vespa Klub Magyarország / Vespa Club Hungary csoportban.

✍️

Most hogy magnyílt az idei EICMA, nem kell találgatni merre fejlődik a GTS széria. A németek már napokkal ezelőtt megszerezték és közzé is tették a gyári leírásokat, képeket a megújított GTS családról.
És valóban, nem csak a formai elemek változtak, hanem a teljesítmény és műszaki tartalom terén is előre lépett a gyár. Már nagyon is időszerű volt - a fanok igencsak vártak erre.

Persze egy sikeres modellt megújítani nem kis kockázat, de én úgy látom, a változtatások új lendületet adhatnak a modell jövőbeni sikerét illetően.
Lehet kevesellni a teljesítmény-növekedést, de a nagyobb forgatónyomaték és az áthangolt hajtáslánc érezhetően javítani fog a motor karakterén. És végre full a led világítás, kényelmesebb az ülés, stb. de nekem a legdrágább modell TFT kijelzője annyira nem jön be. Persze az öt modellből ki lehet majd választani a legszimpatikusabbat - és hogy mindezt mennyiért ? - kiderül ! 🙂

http://www.sip-scootershop.com/Communit ... -2019.aspx

ui. - annyira rühellem ezt az előzetes adminisztrátori cenzúrát a VESPA KLUB MAGYARORSZÁG Fb. oldalán !!! 😨
Nagyon remélem sürgősen változik ott valami, mert annyira gyenge, színvonaltalan stb. stb. ..... 🤮

Valamikor, itt: Nyíregyháza

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.12. 08:46
Szerző: Tiko
"...a Dunakeszi szalon 2+2év garanciával kínálja az új Vespáit"

Akkor ez egy kereskedői "kedvezmény"? Mert ha igen, akkor ott érdemes venni új Vespat. Már ha van olyan új Vespa amit akar venni az ember. Én májusban jeleztem, előrendeltem, egy új 125 Sprintet, két színt megjelölve, de mai napig nem sikerült behozni ilyent. Ezért is vettem meg egy használt, pár éves, robogót végül. Az idei román találkozón beszélgettem a Bukaresti, The Bike Hub képviselőjével aki már idén eladott 30 ilyen motort és csodálkozott, hogy Magyarorságra ilyen körülményes behozni. Fel is ajánlotta, hogy egy hét alatt le tudja nekem szállítani amit szeretnék. Az itteni kereskedő az euró árfolyamára hívatkozott, hogy emiatt nem éri meg neki új motort értékesiteni, mert nem tud keresni rajta. A románok ezt ugy oldották meg, hogy euróban írják ki az árakat, így öket nem érinti az árfolyam váltózás.
Most meg itt van az elektromos vespa, amely esetében kíváncsi vagyok, hogy vásárlás elött ki lehet majd próbálni, vagy csak előrendeli a vásárolni vágyó ember, utánna majd hónapok telnek el mire behozzák neki és akkor derül ki, hogy nem éppen azt adja amire számított. Kicsit zsákba macska szaga van ennek.

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.12. 05:57
Szerző: maxx
A többieket nem tudom, de a Dunakeszi szalon 2+2év garanciával kínálja az új Vespáit.

A riport egy éve készült, azóta komoly változások voltak. Kb. egy éve Csilla nem dolgozik a Vespának. A tulajdonos először nélküle próbálta üzemeltetni a "boltot" de december környékén kiadta a munkát és a szalont is bérbe Tóth Zsoltnak. Zsolt a Motto Guzzi márka újbóli megerősítésével és az értékesítés felfuttatásával kezdett tavasszal, nyáron folytatta a Vespával.

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.10. 13:59
Szerző: Tiko
Találtam egy érdekes cikket. Igaz, hogy valamivel több mint egy éves, de ....
http://www.autoszektor.hu/hu/content/ny ... rkereskedo
.... az szerepel benne, hogy (idézem) "A Piaggio már négy év garanciát ad motortermékeire és szervizünk tapasztalata alapján állítom: a szokásos ellenőrző beavatkozásokon kívül minőségi kifogásokkal nem igen kerülnek motorok javító műhelyünkbe."

1Kérdésem: Akkor most négy vagy két év a garancia? Tudtommal 2010-ig öt év, utánna már csak 2 év a garancia.
2Kérdésem: A modern Vespak nem romlanak el soha? :D

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.09. 16:42
Szerző: maxx
Szinte ajándék! :mrgreen:
Bár a 4kW-os kategóriában nem rosszak ezek a műszaki paraméterek.

Akit érdekel az elektromos robogó téma, itt csemegézhet kedvére:
https://hu.e-scooter.co

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.08. 09:56
Szerző: Tiko
Hívatalosan megjelent az elektromos Vespa (Primavera).

https://prebookingelettrica.vespa.com/hu_en/

Természetesen előregisztrálni kell megvételéhez (vagyis ki sem lehet próbálni vétel elött) és befizetni egy 200.000 forint előleget. Ezek után fel kell venni a kapcsolatott helyi kereskedővel a további teendőkhöz.
Előzetes ára ami akár változhat is: 2.131.140 forint (kétmilliószázharmincezerszáznegyven forint).
A Vespa nevet, bőven meg kell fizetni, de ez senkinek sem ujdonság.

4 kW motor, 100 km hatótáv.

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.05. 15:14
Szerző: poteka
Megmondjuk neki, hogy miért nem Vespa van ráírva?

Amúgy ez egy szép példa a marketing erejére:

"majdnem Vespa" féláron = kínai szar tízszeres áron

Amúgy minél közelebb van az elnevezés és a forma az igazihoz, annál messzebb van a műszaki tartalom. Ezek alapján ez gép egy LX formájú lombszívó tejfelespohárból.

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.01. 21:54
Szerző: P.G.
Ez egy kínai robogó,igazából semmi köze a vespához. 😄

https://westbikes.be/en/venesi/38-retro ... -or-b.html

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.10.01. 21:24
Szerző: kbj

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.09.05. 22:43
Szerző: maxx

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.05.03. 11:21
Szerző: Tiko

Re: Érdemes...

Elküldve: 2018.03.08. 12:34
Szerző: Tiko
A Román Vespa Klub meghírdette az idei szezon megnyitását.
Holnap délután 19:30-kor tartják az év első találkozóját ami egy "fergeteges" party jellegű lesz, egybekötve a "LA CASA DI VESPA", a Vespa háza, megnyitójával. Egy cég az üzlethelységét alakította át az olasz Piaggio termékeinek árusításához, itt megtalálható lesz a Piaggio teljes termékpalettája, Aprilia, Piaggio, Derbi, Gilera és Moto Guzzi.
Továbbá lehetővé teszi a Román Vespa Klub számára találkozók, megbeszélések és egyébb klubéletett érintő tevékenységek lefolytatásához a helyett, lényegében egy "klubház" létrehozása történik.
A holnapi megnyitó fő meghívotja a romániai olasz nagykövett lesz.

https://www.facebook.com/events/322530691589273/