Szerelés, használat, stb...

morzsi02
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2020.05.20. 19:01

Re: Szerelés, használat, stb...

#8555

Hozzászólás Szerző: morzsi02 » 2020.06.19. 10:23

Sziasztok
Vespa Et4 első teleszkop cseréjéhez ki kell venni a komplett futóművet?



Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8554

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.05.20. 19:12



GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8553

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.05.20. 19:09

Et4
Vedd le a kereket, akkor hozzáférsz a feknyereghez. Két csavar fogja a nyerget azt kitekered aztán hozzáférsz a betetekhez... Van egy rögzítő stift, meg rugó... Nézd meg hogy van aztán ugY rakd vissza
YouTube ön biztos van video


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8552

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.05.20. 19:06

Nekem v5n1t volt 3 sebességes az is 50et ment . Mondjuk nem tudom mi a kiosztása a 3 és 4 sebességes valtoknak...
ha gyárilag raraktak az a tölcsért akkor nyilván kell rá... Valami gumi harangra is emlékszem a váz átvezetésnel a szivocso körül....


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

morzsi02
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2020.05.20. 19:01

Re: Szerelés, használat, stb...

#8551

Hozzászólás Szerző: morzsi02 » 2020.05.20. 19:06

Szép napot mindenkinek .
Vespa Et4 50ccm .. első fékbetét cseréjének a lépéseit kérdezném ....



Molnar1983
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2020.05.17. 14:42

Re: Szerelés, használat, stb...

#8550

Hozzászólás Szerző: Molnar1983 » 2020.05.20. 17:09

Nem pörög ki pont az a bajom,mert 3-ban is megy 50-et 4-ben még csak 55-öt.
A szivőtölcsér az meg a szívócsövön van rajt azzal és a billincsel együtt szorítja rá a karburátort a szívócsőre.
Milyen más szerepe van még nem tudom,mert sehol nem találok róla leírást.
Egyébk3nt valszeg már valaki módosította a végáttételt,mert nem mehetne harmadikban ötvenet.



Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8549

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.05.20. 07:57

Rendesen kiporog? Nem egy hosszabb vegattètel hiányzik neki?
Mi az a szívó tölcsér?


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Molnar1983
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2020.05.17. 14:42

Re: Szerelés, használat, stb...

#8548

Hozzászólás Szerző: Molnar1983 » 2020.05.17. 14:58

Sziasztok!
Egy javítás fejében kaptam egy 1982-Vespa Pk S típusú robogót.
Már piszkálták ,mert egy RMS típusú 85 cm hengert volt rajta amivel gyalázatosan ment fulladt nem pörgött fel,kompresszió végnyomás mérés igazolta is csak 6 bar volt dugattyú henger húzott valószínűleg a karburátor miatt járt így,mert maradt rajt a 16/10.
Én felraktam rá egy 75 Dr hengert 16/16 karbival,f.szimering cserekor észrevettem,hogy a gyújtás alaplap vezetékeiről málik a szigetelés ezeket is kivseréltem.
Jelen pillanatban már majdnem jó a gép de két dolgot nem értek.
-3-sebességben megy 50 GPS szerint de 4 ben meg csak 55-60.
-Illetve hiányzik róla a szívótölcsér,az okozhat ilyen hibát?



G.D
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2014.07.06. 18:00
Tartózkodási hely: Csepel City

Re: Szerelés, használat, stb...

#8547

Hozzászólás Szerző: G.D » 2020.04.15. 23:43

poteka írta:
2020.04.15. 20:41
u.i.: tevedtem, siman van hozza 80-as 4T hengerszett, mondjuk erteni ettol meg nem fogom, de lehet, hogy ettol tud annyit, mint egy kehes 50-es 2T
Kehes 50-es 2T-m nem volt, úgyhogy azt nem tudom hogy megy, de 80-as Polini henger a 4T Zip-emen igen, az elég jól lépett - és evett vagy 2,6 l-t 100-on...


Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8546

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.04.15. 22:33

Nyíregyháza környékén hirdettek egy tuningolt nagyhengeres 4t-t,mondjuk az et házban lakott.
Az ára is kedvező volt. Ha nem. Lett volna olyan messze, biztosan megnèztem volna...
Örülök hogy nem csak én nézek be ide,hogy történik e valami :)


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8545

Hozzászólás Szerző: poteka » 2020.04.15. 20:41

Szerintem 2T, ha nagyobb henger van rajta. 4T-n gyanitom nem olyan egyszeru szimplan hengerszettet cserelni, meg az 50-es 4T mint tuningalap is elegge ertelmezhetetlen. Persze vannak csodak, lattam mar tuningolt Fiat Multiplat is...

u.i.: tevedtem, siman van hozza 80-as 4T hengerszett, mondjuk erteni ettol meg nem fogom, de lehet, hogy ettol tud annyit, mint egy kehes 50-es 2T


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8544

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.04.15. 19:18

poteka!

jó gondolat :)

most hirtelen az jutott eszmbe, hogy 2t vagy 4 t?


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8543

Hozzászólás Szerző: poteka » 2020.04.15. 18:19

Nem lehet pont nagy az alapjárati fúvóka? Amíg hideg, addig fel tudja dolgozni a dús keveréket, amint bemelegszik, már belefullad. Hogy pörög fel melegen? Eleinte nehézkesen, aztán, mintha megköszörülné a torkát?
Fel lehet emelni az alapjáratot melegen annyira, hogy ne kelljen a gázt rángatni? Hogy esik vissza a fordulat a gázrántás után?
Én néznék egy gyertyaképet, bár pont abban az üzemállapotban nem stabilizálható, ami érdekes lenne (alapjáraton melegen). Alapjárati keverékcsavarra reagál?


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8542

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.04.14. 18:51

Kicsi alapjárati fúvóka?
Amíg megy a szivató, addig az ad neki eleget, miután lezár, akkor kevés neki amít az alapjárati ad... De csak tipp


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Mrekva Tibor
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020.04.14. 09:33

Alapjarat

#8541

Hozzászólás Szerző: Mrekva Tibor » 2020.04.14. 09:42

Sziasztok
Van egy LX 50 em 80 as blokkal
Indul es van alapjarat ha hideg a motor
De ha felmelegszik nincs alapjarat
Mi lehet az oka?



tibiking73
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020.04.12. 20:41

Re: Alkatrész, felszerelés keres-kínál

#8540

Hozzászólás Szerző: tibiking73 » 2020.04.12. 20:55

Sziasztok !
Van egy 2009 es Vespa lx 125-ösöm ,kb 8 hónapot pihent mert orrán száján dőlt a karbibor az üzemanyag,de ennek ellenére is beindult és tette dolgát,majd pihenőre lett téve.Igy karantén idején mostmár 4 napja küzködök vele ,Szépen kipucoltam a karbit ,féktisztítóval mikor kiázott ,gyönyörűen kifujtam kompresszorral .légszűrőket szépen kimostam leápoltam .A motor gyönyörűen jár és kb 40km/h óráig semmit nem venni észre.de utánna sajnos elfogy a krfat és max 60 ig képes nagynehezen felpörögni,A vákum rendeszerrel lehet valami,de megakadtam .4 nap után tanácstalan vagyok merre induljak ,cseréljek gyorsító szettet a karbiban ,vagy ami kijön a hengerből kartercső végén lévő szelepet kapjam szét.Ha valaki tud értelmes ,és éremben gazdag választ adni ,azt nagyon megköszönöm ,de mindent elolvasok ami megoldja a problémát ! Köszönöm előre is !! Sziasztok !!!



Füredi
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.11.19. 15:51

Re: Szerelés, használat, stb...

#8539

Hozzászólás Szerző: Füredi » 2019.11.22. 08:58

Köszönöm kbj!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8538

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.11.20. 14:49

az a végáttétel fogaskerekeinek a kis holtjátéka...
az összes robogóm ilyen volt...


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Füredi
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.11.19. 15:51

Re: Szerelés, használat, stb...

#8537

Hozzászólás Szerző: Füredi » 2019.11.19. 16:38

Szervusztok!

Pár nappal ezelőtt vettem használtan egy gts 300-as járgányt. Úgy tűnik alapvetően rendben van vele minden de egy jelenségre lettem figyelmes és a véleményetekre lennék kiváncsi. Motor a központi állványon van. Ekkor a hátsó kerék ugye a levegőben van. A hátsó kereket ha oda-vissza mozgatom a forgás iránynak megfelelően és ellenkezőleg egy kicsi kottyanást, holtjátékot tapasztalok. Oldal irányban nincsen kotyogás. Ezt a kis kottyanás természetes vagy valami kopott, cserélni kell? Válaszokat előre is köszönöm!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8536

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.10.20. 19:10

kérdés:

pár nap különbséggel egy éve cseréltem olajat és szűrőt.
900km-t futott a gt ez idő alatt.
Hatalmas szentségtörés, ha csak olajat cserélek?


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8535

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.10.10. 10:47

Mzolka!

En megnézném a végáttétel csapágyait...


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

mzolka81
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.10.06. 09:58

Re: Szerelés, használat, stb...

#8534

Hozzászólás Szerző: mzolka81 » 2019.10.06. 10:20

Köszönöm :)



mzolka81
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019.10.06. 09:58

Re: Szerelés, használat, stb...

#8533

Hozzászólás Szerző: mzolka81 » 2019.10.06. 10:08

Sziasztok,
Olvasgattam visszamenőleg, de nem nagyon találtam a problémámra infót.
Vettem egy 125 et4 gépet és a hátsó kereke kicsit megakad. Menet közben kicsit zörgő hangja van és lassítja a járgányt. Támaszra rakva néhányat lehet a keréken tekerni (mintha picit kottyanna) majd egy ponton megakad amin kézi erővel tovább lehet lökni, de érezhető. Nem mindig ugyanott van az akadási pont.
Mi lehet a probléma oka szerintetek?



Avatar
kbj
Hozzászólások: 142
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8532

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.10.04. 11:05

pécsi lévén nincs ottani ötletem
én ide szoktam vinni
http://www.greenflex.hu/


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

PBarna
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2019.08.12. 16:39

Re: Szerelés, használat, stb...

#8531

Hozzászólás Szerző: PBarna » 2019.10.01. 12:43

Köszönöm, már megoldódott.
Viszont Budapesten keresnék valakit aki fel tudja szabályozni a dobféket.
Esetleg ötlet?
köszönöm.



Válasz küldése