Szerelés, használat, stb...

Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8406

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.06.18. 14:14

Ez esetben viszont sok veszítenivalód nincs, hogy megpróbáld. Annyi a dolgod, hogy akár Youtube-os videók alapján kiszeded a tankot, utána a karburátort egyetlen bilincs tartja a szívócsonkon. Le kell oldani a szivatóbovdent, a gázbovdent és máris kijön. A benzincsövet vélhetően a tank kiszerelésénél már leszedted a benzincsapról. A légszűrőház szintén egy bilinccsel rögzül a karbi szívótorkához.

Innentől célszerű körbefényképezni a karburátort és az alján a két csavarral tartott "fedelet", azaz az úszóházat levenni. Ott találni fogsz valószínűleg némi koszt, no meg réz fúvókákat, amelyek egyesével kicsavarhatóak, érdemes őket kifújkálni és a nap felé fordítva megnézni, hogy átsüt-e rajtuk a nap. Ha sokat állt a motor, akkor elképzelhető, hogy úszóháztömítésből új kell majd, célszerű ezt előre beszerezni.

A "forgalomba helyezésre" pedig megoldás, ha írsz egy magyar adásvételit a motorhoz, kötsz rá egy magyar kötelező biztosítást (ahhoz kapsz egy zöldkártyát) és teszel rá egy H országjelzést. Így gyakorlatilag magyarországon forgalomba helyezettnek minősül, amit viszont használhatsz egy másik uniós országban (van pecsétes papírom az osztrák közlekedési minisztériumtól erről, nem a levegőbe beszélek - el tudom küldeni, ha kell). Ha van magyar személyid/jogosítványod és esetleg lakcímkártyád, akkor te a kinti rendőr előtt egy magyar állampolgár vagy a magyarországon legálisan forgalomban lévő segédmotoros kerékpárjával.


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8405

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.18. 13:32

Salzburgban élek a családdal.

Most tegnap írt egy régi Vespás haver, és küldött egy videót, amin mutatják hogy lehet kikapni a tankot.
Azt mondta, mindenképpen távolítsam el a benzint ami állt benne ennyi ideig, mert nemhogy másfél év, de
fél év után el kellett volna.

Na most úgy látom a karbit, és hogy úgy hozzáférhető, viszont nem vagyok biztos abban, hogy nekem szét kéne szedni. :)

De a haver is mondta, hogy ő is elvitte, mert nem mert nekiállni, azt ebből is újat, kell, meg abból is újat kell, azt szépen otthagyta a motor árát a szerelőnél. Kérdeztem is tőle, hogy nem érezte úgy hogy átverik, de azt mondja ő is paff helyzetben volt, mert nulla ismeretség...

Nálam még az is szívás, hogy mivel nem lehet forgalomba helyeztetni, addig még tolva is necces itt Ausztriában.
Pár dolgot kéne még elintéznem hozzá, de előbb úgy voltam vele, hogy legalább működjön.
Mert ugye itt műszaki vizsgáztatás is van. Szóval így odaviszem, azt kifizetem a motor értékének 3szorosát is. :D
Szóval így nem tudom elvinni sehová, hogy bárki is ránézzen, max tréler, meg ilyenek, de na hát....

Most megpróbálom a benzint eltávolítani, mert akkor ezek szerint az is odavan, és lehet az a baja.
Amúgy tegnap csináltam egy videót, de gondolom azt ide nem lehet feltölteni.



Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8404

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.06.17. 19:38

Egy PK-n túl sok "burkolat" nincs, amit látsz, az tulajdonképpen maga a váz. A karburátor szereléséhez még a motor oldali fedelet sem kell levenni, a karbi az ülés felhajtása és a tank kiszerelése után férhető hozzá igazán, felülről.

Azért viselkedik jobban szívatóval, mert szegény a keverék (a falslevegő vagy a dugulás miatt), így ha a szívatóval feldúsítod, akkor jobb a helyzet. Persze ezzel nem a problémát szünteted meg, csak a tüneteket enyhíted.

Nem tudom, hol vagy Ausztriában, de esetleg egy osztrák határhoz közeli vespás lehet még a megoldás, ha helyben ennyire nincs más segítség.


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8403

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.17. 18:08

Halvány lila..... :D

Na meg itt nem is láttam ilyen “értéktelen” Vespát, csak restaurált, több ezer eurós szépségekkel mászkálnak. Szomszédaimban is vannak, ugye ez itt nagy divat, de ők is viszik a Vespa szervizbe. Na most oda bemész, azt otthagyod a szerveid. Egyetlen egyszer vittem el robogót itt kint, soha többet. :D

Most próbálkoztam megint, most érdekes volt, mert benzincsapot kinyitottam, szivatót meghúztam, elindult.

Üresben elkezd felpörögni, sőt!!! Most ha üresben húzom neki a gázt, nem fullad le, hanem teljesen normálisan nyomatja akkor! De ha a szivatót visszaengedem, akkor lefullad.

Érdekes ha a szivató be van húzva, beteszem 1-esbe, azt eldöcög, még 2-esbe is felváltok, akkor is halad. Csak ha gázt adok, akkor fulladozik.

Na meg ha visszatolom a szivatót...

Na ha még valami értékes darab lenne, lehet elvinném, de így félő, hogy lehúzkodnának annyi pénzt rólam, amennyiért vehetnék egy ilyet, csak jobb állapotban. :D

Néztem videót, de sajnos az nem ilyen mint az enyém. Vizsgálgattam, egyátaláb a burkolatot hogy kéne bontani, hogy hozzáférjek.... á de nem tudom bajlódjak e vele, hogy full kretén vagyok. :D



Avatar
Wilike
Adminisztrátor
Hozzászólások: 3083
Csatlakozott: 2005.04.16. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Bjúdafok
Kapcsolat:

Re: Szerelés, használat, stb...

#8402

Hozzászólás Szerző: Wilike » 2018.06.17. 17:54

Arrafelé Sógorlandban nincs valami vespaklub-szerűség, valami fórummal, vagy fészbúkos gyülekezettel, akiktől "sporttársi" (pontosabban sorstársi) segítséget kérhetnél?A PK-hoz ugyan nem kell kvantummechanikusi végzettség, de ha tényleg nem is sejted, hogy egy karburátorban melyik bizbasz miért van ott, ahová be van csavarva és, hogy miért van oda becsavarva, akkor tényleg ne állj neki egyedül. De hátha van arrafelé is talán egy segítő szándékú vespabuzzancs, akivel aztán némi sör-virsli bratwurst futammal honorálni tudnád a segítséget!? :)


Ne légy szerény, nem vagy te olyan nagy ember! :)
(Golda Meir)

Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8401

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.17. 11:57

Na, akkor ez elég nagy cumi...

Ausztriában vagyok, nincsx ismerős. Itt kint a szerviz ,ránéznek, azt többe kerül mint maga a motor.
Forgalomba akartam helyeztetni itt, mert ugye itt rendszám kell, de így akkor ez lehet megy a levesbe.

Felesleges rá költeni, mert nincs akkora értéke, hogy több százezret ráköltsek. :evil:

Pedig régen csak keverék kellett neki, azt eldöcögött. :D Sok volt pihenés neki gondolom...



Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8400

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.06.17. 11:01

Hát, ez így nehéz lesz, ha nincs némi tapasztalatod 2T motorokkal. Egy PK nem a legjobb elkezdeni ismerkedni a szerelgetéssel, mert minden egy kicsit furcsán van megoldva és fura helyen van (pl. karburátor a "vödör" alján).
Célszerű lenne valakivel összefutni, aki a környékeden lakik, mert azt így, minimális tapasztalattal nem javasolnám, hogy szereld ki a karburátort, szétszerelve pucold ki és tedd vissza, mert könnyű elrontani.
Aki meg látott már kétütemű blokkot, az tudni fogja, hogy hová nyúljon rajta. Persze az előny, ha nemcsak Simsont látott már életében.

Ha régen jó volt és hosszú állás után nem, akkor vagy dugulás van a karburátorban, vagy elfáradt egy tömítés. Ha egyik sem, akkor még a blokk felé haladva is szívhat falsot valahol egy illesztésnél.


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8399

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.17. 10:17

Köszi!

Akkor most ezt valahogy leírnád úgy is, hogy egy ilyen hülye is megértse mint én? :D

Szétszedni menne, de azt sem tudom hogy kell nekiállni! :D
Összerakni hogy oké legyen, na azzal már kétségeim vannak...

Most megint probáltam! Csak akkor kezd el zakatolni, ha a szivatót csutkán meghúzom. Ha visszatolom lefullad. Ha üresben hagyom felpörög. Ha berakom sebessegbe, akkor elindul lassan, de ha visszaengedem a szivatót, vagy ha gázt adok, lefullad.

Tank majdnem tele van, nem lett semmi állítva, vagy hozzányúlva.

Hogy próbálgassam? Benzincsapot megnyitva, szivatóval játszva? Nem szívja meg magát?

Jó lenne érteni hozzá! :D



Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8398

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.06.16. 19:02

Szegény a keverék. Vagy részleges dugulásod van, azaz kevés a benzin, vagy falsot szív valahol, azaz sok a levegő.

Meg kellene próbálni úgy indítani, hogy megkínálod hidegindítóval a karbi szívótorkát. Ettől könnyen kéne indulnia és miközben nyomod be a cuccot a járó motorba, normalizálódnia kellene az alapjáratnak.

Feltéve, ha nincs az a karbi eltekergetve, mert egy eltekert keverékcsavar és egy feltekert alapjárati csavar ugyanezt el tudja játszani magától is.

Első körben a karburátort szedném szét és kipucolnám, figyelve a tömítettségre a karbin belül és a szívócsonkhoz csatlakozásnál.


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8397

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.16. 17:31

Remélem valaki ír, mert most nagyon új szitu állt elő...

Ugye írtam pár napja, hogy nem indult, mert 1 évet állt a Vespa PK50.
Korábban is ha megszívta magát vagy kihagytam vele 1 hónapot, akkor futottam vele 2-esbe, azt be is indult...

Most nem. Elkezd beindulni, de ahogy gázt adok azonnal lefullad.

Na szóval mondom ma megint futok vele pár kört. Ráindítottam, pöcre indult. Minden király, rápattanok, gáz, le is fulladt. Utána már nem indult.

2-es kis futás vele, nem akar, szivató meghúz, és elindul. De csak szívató!!!! Ha gázt adok lefullad. Ha üresbe teszem felpörög, el akar szállni.

Mentem vele pár kört, de sajnos üresben csak felpörög, sebességben meg csak ha a szivató van akkor döcög. Gáznál azonnal lefullad.

Szerelő, vagy valamit ki lehet okoskodni?

Köszi!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 148
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Szerelés, használat, stb...

#8396

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.06.15. 19:43

Szia! Ez a színkód dolog túl van misztifikálva. Fogj egy darabot a gts ből és vidd el egy normális autó festékes boltba. Ott a minta alapján megcsinálják a színt, és arra is van esélyed , hogy a szín számot is tudni fogod utána


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

bodazoli73
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018.06.15. 17:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8395

Hozzászólás Szerző: bodazoli73 » 2018.06.15. 18:18

Sziasztok!

Van egy 2013-as évjáratú 125ccm Vespa GTS super i. e. motorom. Sajnos, volt egy balesetem és festetnem kellene a sérült részeket. Megtaláltam a színkódot tartalmazó matricát, de sajnos nagyon kopott, így számomra olvashatatlan a színkód.
Ha valaki tudna nekem segíteni abba, hogy egy színkód táblázatot hol találok? Sürgős lenne.

Köszönöm



Belovary
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2015.09.28. 22:38

Re: Szerelés, használat, stb...

#8394

Hozzászólás Szerző: Belovary » 2018.06.15. 14:00

Sziasztok!

Van egy PK50-esem. Kb 1 évet állt. Akksit cseréltem, meghajtja, de nem indul be.
Korábban is csinált ilyet, és akkor kettesbe be, azt futás vele. Pici szarakodás után így beindult, pár kör azt rendbe is volt.
Na most futkoztam vele baromi sokat, de nem indult be. Lehet ha kitartóbb lennék helyrejönne. :)

Esetleg valami ötlet?
Szívató, benzincsap, mit merre hogyan, hogy beinduljon végre.
Az se jó ha megszívja magát gondolom, de mint látjátok nagyon nem értek hozzá... :D



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Vespa Nem indul,nem indul,nem indul :D

#8393

Hozzászólás Szerző: maxx » 2018.06.07. 12:25

Benzincsap dugult, tankszűrő tele, tank koszos, karbi rosszul van beállítva...stb. első körben ezeket nézném meg.


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Avatar
kbj
Hozzászólások: 148
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Vespa Nem indul,nem indul,nem indul :D

#8392

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.06.07. 05:07

Szia! Hirtelen lett ilyen? Vagy néha makacskodott? Csináltál vele valamit ami után ilyen lett ?


GT 200 és T5, de nem Vespa, ja meg egy pony

Jokervespa
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2018.06.06. 21:33

Vespa Nem indul,nem indul,nem indul :D

#8391

Hozzászólás Szerző: Jokervespa » 2018.06.06. 21:40

Sziasztok.Egy hatalmas kérdéssel fordulnék hozzátok.Van egy pk 50-esem 1983-as.Találkozott már valaki olyannal,hogy nem indul a vespa és csak fullákol vagy betolásra is csak félgázzal megy?Új gyertya,takarított karburátor,de mégsem kap üzemanyagot a karbiból,talásra is csak félgázzal megy.Valaki?Ötlet?Nagyonn köszönöm.



Ricci
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2017.04.26. 22:19

Re: Szerelés, használat, stb...

#8390

Hozzászólás Szerző: Ricci » 2018.05.12. 15:52

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.

Van néhány dolog amivel nem boldogulok, és még mennyi lesz. :D

1. A tankban lévő üzemanyag szintjelzőn az úszó állandóan bele esik a tankba.

2. Km óra spirált nem forgatja.? Hogyan tudom ki venni a kis műanyagot?

3. Kuplung kart cseréltem. Feszes volt a Bowden, lazítottam rajta. Kicseréltem. Vissza Bowden. A váltó ok. Jár a motor, sebesség és a motor indul gázra, nem pedig a kuplung felengedésére. Egyszerűen nem működik a kuplung.

Vespa px200

Köszi



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Szerelés, használat, stb...

#8389

Hozzászólás Szerző: maxx » 2018.04.21. 13:53

robogoszereles.hu -> keresd Gergőt


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

memento
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2018.03.07. 10:27

Re: Szerelés, használat, stb...

#8388

Hozzászólás Szerző: memento » 2018.04.18. 09:02

Köszönöm szépen a tippeket! Egy részét már próbáltam, de sok az újdonság, amin végig tudok menni!

Persze ettől függetlenül ha vki tud ajánlani egy megbízható szerelőt, azt még mindig szívesen veszem! :)



Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8387

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.04.16. 16:51

Üdvözlet,

Igazából akkor lehet a leghatékonyabban nyomozni, amikor fennáll a hiba.

Ilyenkor kellene megnézni, hogy pl. van-e szikra a gyertyán. Az ilyen visszatérő hiba jellemzően valamilyen meghatározott üzemállapotban jelentkezik, pl. adott motorhőmérséklet fölött zárlatos lesz a trafó és nem ad szikrát, majd némileg lehűlve megint jó, de ha beindult, hamar visszamelegszik. Ha esetleg változó időjárási körülmények között használod, akkor lehet, hogy hűvösebb időben a probléma elő sem jön, mert hűti annyit a menetszél, melegben, vagy terhelve (pl. hosszabb emelkedő) pedig hamarabb jelentkezik. Én cserélnék egy trafót (akár ideiglenesen egy másikra), gyertyát és kimérném a gyertyakábelt, gyertyapipát.

Miután nem indul több rúgásra, a gyertyának benzintől lucskosnak kell lennie. Ha így meg sem pöffen, akkor gyújtásbaj lehet inkább, lásd az előzőeket. Ha száraz, akkor lehet koszos a karburátor, amiből fel-felszippantja a koszt és eltömíti a fúvókát (pl. rozsdás tank, hibás tankszűrő együtt). Egyéb motorokkal tapasztaltam olyat is, hogy a túlmelegedő karburátor felforralja a benzint és a légbuborékok elállják a benzin útját. Ilyenkor némi lehűlés után indítható a motor és a következő túlmelegedésig bírja is - bár ez inkább melegben, hosszabb menet után leállított motor azonnali újraindításánál jelentkezik.

Amikor nem akar beindulni, akkor érdemes némi féktisztítóval próbálkozni, ha ilyenkor mégis pöffen, vagy fel is pörög, akkor az üzemanyagoldalon van a gond. Ha így sincs semmi, akkor inkább gyújtás.

Illetve vannak a triviális dolgok, mint laza, lógó és letestelő kábelvég, eltömődött szellőzőfurat a tanksapkán, repedt porcelán a gyertyán, vagy megtört benzincső, ami hol átereszti a benzint, hol nem (ez utóbbi személyes tapasztalat PX-szel).

Szerelő van itt bőven, én csak egy amatőr buheráló vagyok, aki alapvetően szoci motorokon nevelkedett, így volt alkalmam elhárítani változatos hibákat. Jó lenne tudni, hogy van-e valami közös a "lerobbanásokban", pl. mindig tartalékállásban jön elő (ha van ilyen a motorodon), vagy mindig meleg időben, esetleg mindig hosszabb út után stb.


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

memento
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2018.03.07. 10:27

Re: Vespa restaurálás

#8386

Hozzászólás Szerző: memento » 2018.04.14. 16:23

Sziasztok!

Egy PX 125 Arcobaleno boldog tulajdonosa vagyok pár éve, és lassan közeledem az OT vizsga felé, de most kicsit megakadtam. Alapvetően nagyon jól fut a motor, de néha kicsit megbolondul, egyszer csak minden előjel nélkül elveszti a fordulatot és megáll. Pár perc szünet után újra indul, de pár száz méter után újra megáll. Egyre lassabban indul be és egyre gyorsabban lefullad. Miután félre teszem 1 hétre vagy kettőre, minta semmi sem történt volna, tökéletesen fut, megyek vele 2-300 kilométert, aztán újra kezdődik az egész előröl.

Sokmindent próbáltam már, gondoltunk gyújtás problémára, de sajnos a korábbi szerelemmel nem jutottunk előrébb.

Sajnos még kezdő vagyok a Vespak világában, de biztos, hogy örökre megragadott! :) És mivel még szeretném kicsit jobban felkészíteni a vizsgára is, szeretnék keresni egy megbízható szerelőt. Tudnátok ajánlani vkit?

Köszi a segítséget!



Avatar
poteka
Hozzászólások: 185
Csatlakozott: 2012.04.22. 20:46
Tartózkodási hely: Budapest, XI.

Re: Szerelés, használat, stb...

#8385

Hozzászólás Szerző: poteka » 2018.02.28. 17:45

A frissen vásárolt, amúgy remek állapotú PX-en azért így is találtam 23 dolgot, amit meg kell javítani/igazítani/cserélni, de egyik sem vészes.
Ebből az egyik volt az, hogy nem ment a jobb hátsó index. Gondoltam, izzó. Majd azt, hogy foglalat, esetleg a bubi érintkezője. Aztán sokáig bontottam, méricskéltem, keresgéltem, ezalatt gondoltam én sok mindent, de főleg valakinek az anyjára és biztosan elhagyta a számat a "macskazabáló" kifejezés is.
Az ülés, a tank és a bubinyitó karok leszerelése után, a vödör alján, a műanyag takarólap alatt találtam egy komplett egérfészket (egér nélkül). Na ő rágta el a jobb hátsó index +-át két centire az alsó csatlakozótól. A kereséssel, szét- és összeszereléssel, forrasztással elvoltam másfél-két órát, de működik a jobb hátsó index.
Szóval egy dolog kipipálva a listán :).


Vespa PK50S Elestart dall' 1983

oldi
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2008.08.07. 23:05

Re: Szerelés, használat, stb...

#8384

Hozzászólás Szerző: oldi » 2018.02.21. 20:43

Sziasztok!

Van az ET4 150 Leader blokkosnak valami speckó gyertyakulcsa?? Kiszenvedtem, de nincs a kezemen bőr...:-D

Másik, úgy hallottam, hogy a porlasztó elektromos szivatóját (ami mindig besz@rik), át lehet alakítani mechanikussá...
Télen is járok vele, jó lenne...



Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Szerelés, használat, stb...

#8383

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.11.09. 10:49

Az ET4 125-nél, a 80-85-ös sebesség rendeben van. A 150-es se karcolja a százat, ezek nyugodtabb karakterű viszonylag nagyobb tömegű motorkák.
Más márka 4t 125-öshöz hasonlítva többnyire lassabbak, ellenben elég sokáig bírják.

Dinamika: elvileg egyenletesnek kellene legyen a gyorsulásnak. Nálam a kopott görgők és a kontrasztrugó cseréje segített az eredeti érzés visszaállításában... persze úgy, hogy a kuplung normális állapotban van.


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Szabiba
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017.11.07. 19:51

ET4 125

#8382

Hozzászólás Szerző: Szabiba » 2017.11.07. 20:16

Sziasztok!Van egy ET4 125-ösöm.60ig jól megy de utána lassan megy tovább 80-ig és ez a max,az erőt hiányolom belőle,van egy barátom annak a 125se szinte repül és megy 100 fölött.Esetleg tud valaki valami okosságot vagy esetleg van valami ötlete ami növelné a teljesítményt azt megköszönném :D nemrég volt műszaki vizsgán.



Válasz küldése