Mormota Team túra 2017 Erdély

Avatar
Vigyori
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1657
Csatlakozott: 2004.08.06. 02:00
Tartózkodási hely: Biatorbágy, Budapest
Kapcsolat:

Re: Mormota Team túra 2017 Erdély

#6

Hozzászólás Szerző: Vigyori » 2017.08.31. 22:48

Tök jó, szép helyeken jártatok... :D


Ízirájder Öcsém, ízirájder!!! Ennyi!!!

Avatar
Lóri
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7068
Csatlakozott: 2004.08.03. 02:00
Tartózkodási hely: a VIII. és Jászberény

Re: Mormota Team túra 2017 Erdély

#5

Hozzászólás Szerző: Lóri » 2017.08.31. 14:56

Respekt!



Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Mormota Team túra 2017 Erdély

#4

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.08.30. 08:19

Még két hét és indulunk a következő túrára. Ez most nem Vespa túra lesz hanem Fiat Ducato túra. :D :D :D
Irány, Imola !!!
http://www.crame.it/imola-mostra-scambio.asp?ms2=16" onclick="window.open(this.href);return false;



nrtomi
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: 2012.09.29. 19:18
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Mormota Team túra 2017 Erdély

#3

Hozzászólás Szerző: nrtomi » 2017.08.29. 20:23

Mint Knézy Jenő, Kozák Danuta aranyérme után: "Ez férfi munka volt!"
Nekem ez jutott eszembe, illetve hogy szep kis tura lehetett! :)


(Vespa PK 50 HP4 '95) ; Piaggio Ciao PX '80 ; Vespa PK 125 xl '89

Avatar
maxx
Adminisztrátor
Hozzászólások: 2134
Csatlakozott: 2005.06.13. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest, Hegyvidék

Re: Mormota Team túra 2017 Erdély

#2

Hozzászólás Szerző: maxx » 2017.08.29. 16:12

Vörösmarty Mihály szavai jutottak eszembe a beszámolódról, mert illik ide a teljesítmény után!

"Köszöjük élet! áldomásaidat,
Ez jó mulatság, férfi munka volt!"


Fán nem lehet motorozni, de motoron lehet fázni...

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Mormota Team túra 2017 Erdély

#1

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2017.08.28. 17:14

Az idén is nekivágtak a Mormoták, a tavalyi csapatkiosztást követve, Ági, Andris, Höbi, Szasza és jómagam.
Idei cél Erdély ország vidékein való tekergetés volt.
Első nap, reggel találkoztunk az előre megbeszélt benzinkúton, majd elindultunk Szeged irányába, átkelve a Magyar-Román határon a Kiszombori határátkelőn. Innen irány Temesvár, itt találkoztunk a helyi Vespa Klub egyik tagjával, akivel elbeszélgettünk, megebédeltünk. Utána Hátszeget érintve elértük sötétedésre Petrozsényt, majd a közelben levő szállásunkat (http://www.mija.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;). Első nap 530 km. Itt eltöltöttünk egy pihentető éjszakát (nem minden éjszaka volt pihentető), majd másnap felkerekedtünk és nekivágtunk a Transalpina emelkedőinek, lejtőinek. Szép tájak, integető motorosok, csodálatos időjárás a reggeli zápor-zivatar után. Ez a szép idő kitartott Nagyszebenig, de itt oldalba vert minket egy olyan zivatar, de olyan, hogy pislogni sem tudtunk. Jobbról jött, de vízszintesen és mindenünket megtöltötte vízzel (sör nem jött). Egy híd alatt megálltunk, kiöntöttük a zsebeinkből, cigis dobozból, öngyújtóból a vizet, megvártuk, hogy csendesedjen a vihar majd irány Brassó. Itt már nem álltunk meg, hiszen csak 35 km volt még a szállásig (http://todorpanzio.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;). Aznap 350 km-t tudtunk le. Harmadnap már indult a csillagtúra, elmentünk Kovásznát, Kézdivásárhelyt, Bálványos fürdőt, Szent Anna tavat, Tusnádfürdőt és Kisbaconban Benedek Elek emlékházát megnézni (170 km). Negyedik napon megnéztük Brassót, Poiana Brassót, Rozsnyó várát, majd egy hátsó kanyarral Predeal felé újra elértük Brassót. Aznap nem sokat, csak 140 km-t Vespáztunk, de este megismerkedtünk pár emberrel a helyi italmérőben, nem mondom, hogy józanok voltunk ágyba esésnél, de hát mit is akartok egy olyan helyen ahol a legkisebb mértékegység a deci (olyan, hogy feles nincs). Ötödik napon, hárman, Ági, Andris és én, bementünk Szentgyörgyre megnézni a várost, Székely Múzeumot, majd ebédidőben csatlakozott hozzánk Höbi és Szasza. Ez ideig még kóvályogtunk a melegben, de hamar feladtuk visszatérve a hideg sörök világába, felkészülve a hazaindulásra. Hatodik napon, pénteken, elbucsuztunk a házigazdáktól és elindultunk Brassó irányába, majd ismét fel Poiana Brassó felé, hogy mindenki megvehesse magának a rókafark kulcstartót. Innen érintve a Királykövet, Bran kastélyt átmentünk a hegyeken Curtea de Arges felé, mivel itt kezdődik a Transzfogarasi. Csodálatos utunk volt aznap, minden kanyartípust megismertünk, a gumik javát lekoptattuk és 300 km után, amelynek több mint háromnegyedét hegyvidéken tudtuk le, megérkeztünk utolsó szállásunkra (akkor még nem tudtuk, hogy utolsó) egy kis lepukkadt városkába. Itt egy magánházat béreltünk. Másnap reggel elindultunk a határ felé, útba ejtve Vajdahunyad várát és Déva várát, majd Temesvárt elhagyva kezdtünk el gondolkodni a szálláson, amit természetesen nem találtunk (minden foglalt volt), de az eső és a szélvihar megtalált minket. Pár órás szünet után, elindultunk Szeged irányába, de itt sem fogadtak szabad helyekkel a vendéglátók, ezért a végén megcéloztuk saját ágyainkat. Egy reggel 9 órás indulás után, másnap reggel 6 óra környékén értünk haza, miután letudtunk csekély 650 km-t ezzel megdöntve a tavalyi 600 km-es rekordunkat. Mindenki szerencsésen hazaért, a technikák jól bírták, egy defektet leszámítva nem volt semmi gond. Ja, minden medve elkerült minket, futottak ahogy csak bírtak :D

Kép Kép Kép Kép Kép

Kép Kép Kép Kép Kép

Kép Kép Kép Kép Kép

Kép Kép Kép Kép Kép

Kép Kép Kép Kép Kép



Válasz küldése