Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3925

Hozzászólás Szerző: kbj » 2021.06.12. 08:08

Szia, úgy tűnik mi ketten vagyunk itt aktívak :)
Valaki valahol azt írta, hogy műszerésszel atforrasztatta/ kivaltottak a réz vezető szálakat. De szerintem ez is került annyiba, amennyiért újat lehet venni.


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

G.D
Hozzászólások: 51
Csatlakozott: 2014.07.06. 18:00
Tartózkodási hely: Csepel City

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3924

Hozzászólás Szerző: G.D » 2021.06.09. 22:20

Kérdés:
LX műszerfalában a kis digitális óra nem mutat semmit, elemcsere után sem.
Javítható ez valahogy vagy csak a csere segít(ene) :?:


Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!

Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3923

Hozzászólás Szerző: kbj » 2020.02.05. 08:55

Csak, hogy valami történjen:
Finoman gyorsítva jól hasított a gt, de hirtelen gázra késett...
Kiderült az oka: lyukas membrán
Még kap új szivovcsonkot is, mert az is öregedési tüneteket produkál...


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

kigyo66
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2015.09.30. 06:53

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3922

Hozzászólás Szerző: kigyo66 » 2019.07.19. 21:33

Udv!
Segítséget szeretnék kérni. Gt200-on lehet ugy szelepfedél tömítést cserélni vagy szelephézagot allítani ,hogy a blokk a helyén marad?



iLindy
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2019.05.24. 16:39

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3921

Hozzászólás Szerző: iLindy » 2019.07.18. 12:06

Sziasztok. Van egy régi blokkot et-4 em. Jó sok km-mel megjárta már több külföldi talit. Viszont most megállt.ma reggel beinditottam de kicsit már befulladt, újra indult, mentem is vele kB 300m és utána megint lefulladt. Aztán meg néha egy pillanatra beinsult, utána semmi. Forgatja az ő indító a dugattyút. Szerintetek mi lehet a gond? Valaki tud szerelőt!? Én a 22. Kerületben vagyok. Még egy olyan jelenség volt, hogy melegen magasan maradt az alapjárat. Membrán, tű szélesre gyanakszom. Valakinek ötlete? Esetleg eladó karbija?

Köszi,
ILindy



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3920

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.01.15. 17:50

Tiko!
Köszönöm ismét.
Félig már tárgytalan, ugyanis megvettem a kis Et-t.
Pécsről Székesfehérvárra mentem érte ezért szerettem volna előre tudni, hogy mennyire lehet valós a hirdetésben szereplő évjárat. A műanyagokban főleg 99-és és 00-s sütések vannak, úgyhogy elkönyveltem 2000- esnek. A műszerfalon és elől is a hatszogletű Piaggio embléma van, ebből gondoltam, hogy az öregeknek közül való.
A linkelt oldalt ismerem, sok hasznos infót szereztem már onnan.

9 éve volt az eladó tulajdonában, keveset használta , de törődött vele. Jó gumik, jó akksi, motorja szépen jár. Az első fékre kell majd ránéznem, mert azt kevésnek érzem. Az egész kasztni szilikonosan csúszós , lehet, hogy az került a fékre is. 15 ezret mutat az órája, de gondolom ez erősen tájékoztató jellegű... Tavasszal majd színt vall a kis szelepes:)


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3919

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2019.01.15. 12:19

Igen

2009-töl váltotta ET-t az LX és S váltózat.
2013-ban az LX-et a Primavera
2014-ben az S-t a Sprint

Persze ez nem jelenti azt, hogy nincsen 2009 és 2010-es ET, hiszen a raktárkészletek nem merültek ki azonnal. De ezek, 2008 évben voltak legyártva.
Amúgy az ET mint forma, 1996-ban jelent meg, tudomásom szerint.
Sajnos a forgalmazás nem minden országban indult és fejeződőtt be egyszerre.
Lásd: http://vespaservice.hu/vespa-et2-es-et4/
Vespa ET4 50 (alváz száma: ZAPC26) 2001-től, majd 2002-2006-ig



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3918

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.01.10. 20:22

Szia Tiko!
Köszönöm szépen. Ez alapján akkor 2002 től van ez az alvázszám? Vagy rosszul értelmezem?


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3917

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2019.01.10. 11:37

Vespa ET4 50 ZAPC 26000 4T, AC, Automatique 1998
Vespa ET4 50 ZAPC 261 4T, AC, Automatique 2002
Vespa LX 50 Touring 50 ZAPC 38700 4T 4V, Automatique 2009-
Vespa Primavera 50 4T 50 ZAPC 53100 4T 4V, AC, Automatique 2013-
Vespa S 50 4T 4V Facelift/Sport 50 ZAPC 38600 4T 4V, AC, Automatique 2009-
Vespa Sprint 50 4T 50 ZAPC 53101 4T 4V 2014



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3916

Hozzászólás Szerző: kbj » 2019.01.09. 23:09

Sziasztok !
Tudtok segíteni abban, hogy a ZAPC2610000004480 alvázszám mikori gyártási év lehet?
Nem találtam a világhálón rá választ :(
Et4 50, a km órában és az első betétidomban a hatszögletű piaggio embléma van. Ebből arra gondolok, hogy a gyártási évek elejéről származhat. Illetve a 4480 végződés is erre utal szerintem. De mikori? :)
Kbj


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3915

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.12.24. 16:38

Viszont Kívánom. 🎄



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3914

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.12.24. 15:51

Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek! :D


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3913

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.11.28. 22:34

László !
Remélem most majd hasítani fog a kis ET :)


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3912

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.11.28. 11:19

Sziasztok. Meg találtam a hibát! Karburátor membrán a ludas. Nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen pici vágás ekkora hibát okoz! Köszönöm szépen az infót!



Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3911

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.11.26. 18:22

Sajnos még nem! Héten le szedem a variátor deknit. El takarítok, át nézek minden alkatrészt!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3910

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.11.26. 18:09

László!

Jutottál valamire a torpanás ügyében?


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3909

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.11.18. 18:11

Köszönöm szépen a válaszokat! 😉



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3908

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.11.18. 18:07

Ha új szerzemény , akkor érdemes megnézni a görgőket és a szíjat is, de azért javasoltam a karbit, mert azt írtad, hogy sztenderen is megvan a jelenség.


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3907

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.11.18. 14:14

Meg fogadom a tanácsot! Jobban át nézek mindent!! Varió nem szólhat közbe? Én még arra is gondoltam!!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3906

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.11.18. 14:09

Üdv itt Borsó László !

Én a karburátor vizsgálnám meg alaposabban. Mekkora fúvókák vannak benne, milyen tű van benne, ha membrános akkor nem szakadt-e, illetve az állító csavarok nincsenek-e ELTE kergetve :)
Ha még nincs service manualod, akkor azt töltsél le, sokat segíthet.
Illetve mielőtt próbálgatsz állítgatni jegyezzd fel a mostani beállításokkat, mert legalább ezt vissza lehet állítani.


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Avatar
Don
Hozzászólások: 2131
Csatlakozott: 2006.08.07. 02:00

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3905

Hozzászólás Szerző: Don » 2018.11.18. 08:33

" Üdv. iten a csoportba .... !" - először talán itt kutakodj, sok mindenre választ találsz. :!:
https://www.libri.hu/konyv/a-magyar-hel ... ai-32.html


... mert van az úgy, hogy " bizonyos szint fölött már nem megyünk egy bizonyos szint alá! "

Borsó László
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2018.11.17. 14:07

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3904

Hozzászólás Szerző: Borsó László » 2018.11.17. 21:32

Sziasztok én új vagyok vespa-sok között és it a csoportba is! Egy álmom vált valóra mikor hozzám került a kis szépség vespa 125 ET4. De viszont van egy kis betegsége, menet közben van egy pont ahol torpan egy kicsit! De ez megvan ha stenderen is van!Ezen a ponton túl lép megy szépen és teszi a dolgát Karbi,Légszürö,Gyertya tiszta, Oilt nem eszi és nem füstöl!Nem tudom valakinek tanács mere kutakodjak? Előre is köszönöm!!



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3903

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.10.15. 14:56

Tiko!
Köszönöm a reagálást. Ha mindent meg kéne vennem hozzá, és mindent mással csináltatnék, akkor teljesen értlmetlen lenne beleugrani.
Nemrégiben sikerült vennem nagyon olcsón egy hatalmas adag gt/gts alkatrészt. Van térdidomom, hűtőm, hűtő előtti rácsom, tehát ezeket nem kéne megvennem. Igaz, hogy fizettem érte, de tartalékba vettem, mert olyan olcsó volt, hogy a hülyének is megéri, há tmég nekem :D
Amit kalkuláltam: lakatos munka 40, műanyag hegesztések 15, árulnak 20 ért egy majdnem komplett kasztnit, amiból a nagyon gyűrött ejobb elejét helyre lehetne tenni, festékanyag 10, és talán egy új krómcsíkon kívül mást nem kéne venni rá.
Na jó a taposó elkerülte a figyelmemet. A fényezést én csinálom, mert az az egyik szakmám.
De mint az elején írtam csak álmodozok... A gt200 at végre megcsináltam olyanra, hogy azt mondhatom, hogy kész és jó is. Nem tenne jót a családi békének, ha neki állnék még egy Vespának :)


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Tiko
Hozzászólások: 868
Csatlakozott: 2013.09.14. 23:34

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3902

Hozzászólás Szerző: Tiko » 2018.10.15. 11:46

100 a rendberakás???
Szerintem kicsit alá van ez becsülve. A jobb oldala sérült, itt van egy radiátor, hátul a bubi rendes kikalapálása szinte lehetetlen a belső merevitések miatt, max. melegitéssel, huzogatással. Az első futómű is kérdéses, a műanyagok szintén, ha ezeket cserélni kell akkor sok pénz.
Csak egy bontott térdidom 40.000 forint, első futómű 50.000, első sárvédő 25.000, index 2.500, egy hűtő 35.000, taposó 40.000. A műanyag elemek 5.000-nél kezdödnek / darab.
Én, ha minden áron egy sérült darabot akarnék megvenni, elöször felmérném a lehetséges költségeket. Tudtommal egy festés sem 100.000 forintnál kezdődik, nem számolva a lakatolást, felületkezelést, szétbontást-összerakást.

http://robogo.bonto.hu/bontott-robogo-a ... keres.html



Avatar
kbj
Hozzászólások: 152
Csatlakozott: 2016.08.17. 14:33
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

#3901

Hozzászólás Szerző: kbj » 2018.10.13. 18:38

álmodozok:

https://www.kepesmotor.hu/vespa-nagyrob ... 1?st=vespa

szerintetek igaz lehet, hogy nem sérült a váz/futómű?
tudom kép alapján....
mondjuk ha 550 ért odaadja, közel 100 a rendszámozás, meg 100 a rendberakása, akkor is majdnem 200-al az ára alatt van...


GT 200, px 150, meg egy pony :mrgreen:

Válasz küldése