Aki a fiatalabbat szereti (ET2, ET4, GT200, GTS250, LX stb.)

Avatar
fede94
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2006.08.12. 02:00
Tartózkodási hely: Budapest

Re: ET2 vs ET4

#100

Hozzászólás Szerző: fede94 » 2006.08.14. 21:53

gadget írta:Hát ha 50-eset szeretnél akkor ET2. ET4-ből szerintem nincs is ötvenes csak az újabbak, de azok LX néven futnak. (ha tévednék akkor javítson ki valaki)

Ha jól értelmezem, akkor használtan szeretnél venni. ET2-ből kb 150k-ért már jó állapotúakat találhatsz. Amire viszont szerintem érdemes figyelni, hogy állítólag az injektoros verzióknál (ET2 iniezione) az inejektor hibája elég drágán orvosolható, ezért a tapasztaltabbak a karburátorost ajánlják.
igen. köszi a tippet. van konkrét forrás vagy elég ha nézem a hirdetéseket?



Avatar
gadget
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

végsebesség

#99

Hozzászólás Szerző: gadget » 2006.08.11. 13:57

ET2: 65 km/h (az enyém)
ET4: 100 km/h körül
ezek a csúcssebességek. Az ET2-esem jól gyorsul kb 55-ig, afölött kell egy pár másodperc amíg eléri a 65-öt. ET4-ről nem tudok nyilatkozni lévén, hogy olyanom nincs...



Avatar
Svindler
Hozzászólások: 238
Csatlakozott: 2005.12.11. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#98

Hozzászólás Szerző: Svindler » 2006.08.11. 11:31

Hadd kérdezzem meg szőrmentén, hogy mennyi a menet- és csúcssebessége egy ilyen et2-esnek, és mennyi egy et4-esé?



Avatar
gadget
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

ET2 vs ET4

#97

Hozzászólás Szerző: gadget » 2006.08.11. 11:21

Hát ha 50-eset szeretnél akkor ET2. ET4-ből szerintem nincs is ötvenes csak az újabbak, de azok LX néven futnak. (ha tévednék akkor javítson ki valaki)

Ha jól értelmezem, akkor használtan szeretnél venni. ET2-ből kb 150k-ért már jó állapotúakat találhatsz. Amire viszont szerintem érdemes figyelni, hogy állítólag az injektoros verzióknál (ET2 iniezione) az inejektor hibája elég drágán orvosolható, ezért a tapasztaltabbak a karburátorost ajánlják.



Akosbakos
Hozzászólások: 498
Csatlakozott: 2005.03.22. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest, Nyócker

#96

Hozzászólás Szerző: Akosbakos » 2006.07.05. 14:14

Olajteknő is van a berúgókarnál.
Meg ha megy 100-t akkor tuti 125-ös
ales123 írta:Sziasztok!

Segítséget kérek, abban, hogy az ET4-eseket miből lehet megkülömböztetni, hogy melyik mennyi cm3 ? Gondolok pl. motorszám, vázszám, nem tom mi !!

És még annyit, hogy évjáratot esetleg meg lehet-e állapítani.

Most szeretnék venni, és nem akarom, hogy átverjenek.

Köszi, ha valaki tudna valamit.

Ales.


"Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!"

Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#95

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2006.07.04. 21:35

Az ET4 motorkódokat fejből nem tudom, de alapvető eltérés az 50 és 125-ős között, a kmóra skálázása, meg az első lámpa. Ezeken kívül még annyit, hogy 125-ös meg 150-es az tuti 4ütemű!



Valdi
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2005.07.06. 02:00
Tartózkodási hely: Gödöllő

#94

Hozzászólás Szerző: Valdi » 2006.07.04. 12:18

Gonzi!
Persze, hogy csupa jót! csak nem fogok már hazudni :D
Mindketten tudjuk, hogy tuti helyen vettem!
(csak a rendszámos topic tudja lehervasztani arcomról a mosolyt)

MrBrown!
Én is biztonságosan közlekedek-tehát legyorsulok mindenkit, akit csak bírok!
:evil:
Kérdésedre válaszolva nekem is furán működik a kijelzőm. Rövid ideig meg sem mozdul, aztán féltávon megáll, majd váratlanul elkezd világítani az a "piros". Ha tényleg igaz, hogy ~9 literes a tankja, akkor elvileg ilyenkor még van benne kb 3 liter, bár ezt még nem mertem kipróbálni. Szóval inkább a megtett km-t nézem, mert a visszajelző elég következetlen.



Avatar
gonzalez
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1686
Csatlakozott: 2005.03.02. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#93

Hozzászólás Szerző: gonzalez » 2006.07.01. 09:47

Valdi írta:Mr. Brown!

Nekem is ET-4-esem van és 3,2-3,7 közötti fogyasztást tapasztaltam. Persze vidéki túrán 70-80-as sebességnél lemegy 3l alá, de azért a városi gyorsulásoknak van ám ára. Szóval szerintem ez teljesen normális. Ha óvatosabban húzod a gázt biztosan kevesebbet eszik majd a kicsike, de akkor oda a feeling...
Kb. 5 ezer km-t mentem vele és leszámítva az "kötelező" dolgokat semmi gond nincs vele, pedig a melóhelyem oda-vissza 50 km.
:D
Húú Valdi, örülök, h hallok a vasról:) főleg, hogy csupa jót :D


- Whose scooter is this?
- It's a Vespa, baby...
- Whose Vespa is this?
- Zed's...
- Who's Zed?
- Zed's dead baby, Zed's dead...

Avatar
MrBrown
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2006.05.07. 02:00
Tartózkodási hely: 1029 Zsíroshegyi út
Kapcsolat:

#92

Hozzászólás Szerző: MrBrown » 2006.06.30. 17:08

Ez a fogyasztás nálam is a városi használatnál van. Nem tartom nagyon soknak, csak kiváncsi voltam, hogy mi az általános. Persze fajlagosan nem kevés..
Ahhoz, hogy ne tapossanak el az autósok egy lámpa indulásnál, meg kell húzni a gázkart!:) Így nincs is ellenfél. Rövidtávon.:)

A benzinszint jelző neked is elég furán mutat? A enyém sokáig nem mozdul (40 km), 100 km után van egy ideig fél állásban, majd 55-60 km után csont üreset mutat..


Mr. Brown

Valdi
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2005.07.06. 02:00
Tartózkodási hely: Gödöllő

#91

Hozzászólás Szerző: Valdi » 2006.06.30. 10:08

Mr. Brown!

Nekem is ET-4-esem van és 3,2-3,7 közötti fogyasztást tapasztaltam. Persze vidéki túrán 70-80-as sebességnél lemegy 3l alá, de azért a városi gyorsulásoknak van ám ára. Szóval szerintem ez teljesen normális. Ha óvatosabban húzod a gázt biztosan kevesebbet eszik majd a kicsike, de akkor oda a feeling...
Kb. 5 ezer km-t mentem vele és leszámítva az "kötelező" dolgokat semmi gond nincs vele, pedig a melóhelyem oda-vissza 50 km.
:D



Avatar
vespino
Hozzászólások: 751
Csatlakozott: 2005.04.10. 02:00
Tartózkodási hely: 1112
Kapcsolat:

#90

Hozzászólás Szerző: vespino » 2006.06.29. 11:41

Köszi Bakos



Akosbakos
Hozzászólások: 498
Csatlakozott: 2005.03.22. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest, Nyócker

#89

Hozzászólás Szerző: Akosbakos » 2006.06.27. 14:34

ET4 robbantott ábra (.pdf)

Remélem megfelel.


"Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!"

Avatar
gadget
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#88

Hozzászólás Szerző: gadget » 2006.06.27. 14:15

Légszűrő cserélve volt tavasszal, szívató jól működik hang alapján. (hidegen kicsit magasabb fordulatszám, melegen szépen lecsökken) Füstölni nem füstöl, még hidegen sem... A karbit megpróbálom, hátha... Az óvatos kéz módszert már próbáltam, nem segített :(

Köszi a tippeket.



Avatar
vespino
Hozzászólások: 751
Csatlakozott: 2005.04.10. 02:00
Tartózkodási hely: 1112
Kapcsolat:

#87

Hozzászólás Szerző: vespino » 2006.06.27. 10:38

ET4 elektromos kapcsolási rajz kéne nekem.Az els? oldalon lév? link halott.Köszi.



Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#86

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2006.06.26. 21:12

Még annyit hozzátennék a témához, hogy a fogyasztás, ahogy az autónál láb, a Vespánál kézfüggő!
Persze 5lityi egy 50-estől elég durva!
ET2-t még nem szereltem, de nem lehet, hogy az automata szivató körül van valami gond?
Melegen jól működik, esetleg nem füstöl?



Akosbakos
Hozzászólások: 498
Csatlakozott: 2005.03.22. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest, Nyócker

#85

Hozzászólás Szerző: Akosbakos » 2006.06.26. 13:34

Légszűrőtisztitás, karbitisztitás. De ha nem vagy biztos magadban, javaslom az 555robogó szervízt.
gadget írta:Akkor az én ET2-esemmel komoly gondok vannak, mert 5 l körül fogyaszt. Minek nézzek utána? Hol lehet a hiba?


"Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!"

Avatar
MrBrown
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2006.05.07. 02:00
Tartózkodási hely: 1029 Zsíroshegyi út
Kapcsolat:

#84

Hozzászólás Szerző: MrBrown » 2006.06.26. 13:32

Azért fajlagosan elég sokat fogyasztanak ezek a darazsak. A 2 literes autóm 6.5 literrel elmegy. Igaz nem a kocsisorok között..:)

Vajon menniyt ehet egy LX125 vagy egyéb modern verda?


Mr. Brown

Avatar
gadget
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2006.02.12. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#83

Hozzászólás Szerző: gadget » 2006.06.23. 22:25

Akkor az én ET2-esemmel komoly gondok vannak, mert 5 l körül fogyaszt. Minek nézzek utána? Hol lehet a hiba?



Avatar
hoberth
Hozzászólások: 5554
Csatlakozott: 2006.01.09. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest

#82

Hozzászólás Szerző: hoberth » 2006.06.23. 21:41

Úgy látszik minden Vespa ennyit fogyaszt!
az 50-es a 80-as meg a 125-ös pkim is ennyit esznek.



Akosbakos
Hozzászólások: 498
Csatlakozott: 2005.03.22. 01:00
Tartózkodási hely: Budapest, Nyócker

#81

Hozzászólás Szerző: Akosbakos » 2006.06.22. 21:40

ET2 3,3 l. Ez mindent megmagyaráz és végsebesség 60-65 km/h

MrBrown írta:Hali!

ET4-nél 3.5 l városi fogyasztás normális? Oly kiváncsi vagyok, hogy mik a tapasztalatok!


"Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!"

Avatar
MrBrown
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2006.05.07. 02:00
Tartózkodási hely: 1029 Zsíroshegyi út
Kapcsolat:

#80

Hozzászólás Szerző: MrBrown » 2006.06.22. 20:55

Hali!

ET4-nél 3.5 l városi fogyasztás normális? Oly kiváncsi vagyok, hogy mik a tapasztalatok!


Mr. Brown

Válasz küldése